Alla inlägg under januari 2011

Av Ulrika - 31 januari 2011 20:03

Jag sitter just nu i matsalen i mitt vita och skruttiga hus. Jag försöker att plugga men det går inte så bra! Jag har inte så mycket energi i mig, jag skulle behövt choklad eller något annat just nu. Men som sagt, nu är det måndag och det betyder godisförbud. Jag får nöja mig med vatten och halstablett! Jag badade ju idag igen, det är la gött. Jag tog det lugnt som vanligt för jag älskar att simma lugnt, i kungälvs simhall speciellt för det är så tyst och stilla där. Jag åt god morotssoppa och varma mackor idag, mums! Men nu får jag ta och göra färdigt jobbet här! Puss på er och sov så gott inatt!   

Av Ulrika - 30 januari 2011 10:12

Nu drar jag till kyrkan! Hej så länge    

Av Ulrika - 29 januari 2011 18:44

Jag har varit på antikrundangrej i Stenungsund för att visa upp lite olika grejer som var gamla, inga höjdare, men det var kul att veta. Jag och Ellie gick i lite affärer när vi ändå var där, eftersom det är rea och mycket billiga kläder! Här är bilder på det jag köpte:         Bilderna är tyvärr dåligt taget med Photo Booth för min kamera ville inte jobba idag. Jag är nöjd! Så när vi har där så passade vi på att ta en fika, så för skojs skull frågade jag om dom tar emot praktikanter där. Och det gjorde dom ju så ja, gissa vart jag skall praktisera? På Eat, alltså! Så skönt att det är fixat nu! Jag är nöjd för jag skulle få göra allt det där som jag vill göra. Så jag är nöjd! Nu sitter jag på golvet i mitt rum och gör allt möjligt man kan tankas göra på datan och i sitt rum. Snart skall jag gå ner och göra en liten Smoothie och krypa upp i soffa och se på Fångarna på fortet med mina päron och Ellie. Det blir bra! Nästa vecka blir det förbud till ALLT sött igen, då skall jag också simma. Det blir skönt! Här har ni att njuta av min bakblogg, BAKA MED ULLA, DUDUDUDU! http://bakamedulla.blogspot.com/

Men nu skall jag chilla lite. Puss & Kram på alla! Kommentera gärna, you deside!

Ha en fortsätt bra Lördagskväll! Hej   

Av Ulrika - 28 januari 2011 19:20

Hejsan! Nu är jag hemma! Jag har precis duschat och snart skall vi äta. Det blir en mysig kväll! Mamma har storhandlat och vi skall mysa till Let's dance klockan 20:00.

Jag har och fika har simmat idag, hela 40 längder, det är typ 1 km. Och nu har jag rengjort mig med hårinpackning och smort in hela min nariga kropp. 

Jag skall lämna in lite arbeten sedan. Jag bloggar sen, Puss sålänge.

Tack för dagen fäs fika, du är bäst! Du skiner upp min dag! Kram <3

Av Ulrika - 28 januari 2011 11:03

  Nu skall vi jobba! :)

Av Ulrika - 27 januari 2011 17:38

    

Av Ulrika - 27 januari 2011 17:29

Hej på er! Dagen har väl varit bra! Jag har gjort mig färdig för att åka till gården. Hoppa på! Hoppas ni kommer min vänner! :) Det kommer nog många dit, har jag en känsla av. Men men, såhär kul kan man ha en skoldag och här är lite bilder!

    Möhöhö! Puss & Kram, ses sedan! <3

Av Ulrika - 26 januari 2011 22:50

Hej på er! Dagen har väl varit helt okej. Jag Skulle ha badat men då var det inte öppet för oss små. Jag gick till Felicia och sedan gick vi till ungdomscafét, det var mysigt och kul! Men nu skall jag äta upp min frozen banana och göra engelska !

Puss och kram & god natt !

Ovido - Quiz & Flashcards