Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Ulrika - 22 januari 2011 15:52

Jag är med och tävlar om en Goddiebag hos http://enna.blogg.se/ 

Gör det du med vettja!

Kram <3

Av Ulrika - 22 januari 2011 15:30

Hej. Idag vaknade jag 09:15 då gick jag upp åt frukost och såg på En shopaholics bekännelser, den är så bra! Man blir så sugen på att ha mycket pengar och bara gå och köpa alla snygga modekläder asså! Efter det så jag på längdskidor med pappa, mysigt! Efter det vilade jag, gick ut och gick med mamma och duschade. Nu sitter jag i min soffa, lyssnar på musik och läser alla 20 bloggar som jag läser, hjääälp. 

Nu skall jag sätta på bra hög musik, fast inte så jag stör dom två looovemänniskorna på Elisabets rum ;)) Så skall jag: 

  • Städa upp kläder
  • Dammtorka
  • Ta fram nya dukar
  • Ta fram nya ljus
  • Behandla mig själv, haha.
  • Kolla i H&M tidningen efter det mammi skall beställa
  • Kolla upp & redigera bilder
  • Fixa och dona!
  • Byta lakan
  • Häng upp nya gardiner

Så det är lite grejer jag skall göra nu, det det är bäst att sätta igång på en gång.

Innan det blir mörkt!

Men först... Här är ett kul och ointressant inlägg, men han är ju så rolig!

Det är som en mini Carl-Jan, titta på honom och hör på hans röst, haha!


Puss & Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards