Alla inlägg under juli 2012

Av Ulrika - 30 juli 2012 13:26

Sov ut idag och har fixat mig och fikat. Nu ska vi åka till åsarna och svensta och gå på dollar och handla lite.

Av Ulrika - 29 juli 2012 23:34

Av Ulrika - 29 juli 2012 22:54

Jag har haft det så kul denna helg! Yran borde alla gå på, speciellt om man har många att hänga med och någonstans att bo. Nu har vi i Livs lägenhet med hennes kompisar och träffade massa annat folk. Drack, lyssnade på musik, träffade ännu mer folk, festade och hade kul! Först kvällen var den roligaste, mådde så bra! Det gjorde jag dock inte dagen efter. Hade ätit dåligt, lagt mig onykter och sov på tvären längst ned på sängen med Dennis och Erika som sparkade på mig, hähä. Mådde illa, hade ont i huvudet och var depp pga vädret oså. Sedan drog vi igång igen och träffade folk. Lyssnade på musik, drock regnade det så bajs på kvällen. Men träffade Hugo på Nause och hängde med honom, det var kul! Gick och la oss klockan halv fyra och gick upp halv tolv. Städade lägenheten och gick ned på stan för att käka brunch. Satt i parken på gräset i det underbara vädret vi hade idag. Säger som Kenza - mådde så bra denna dagen efter "dagen efter". Vi satt där och spann vidare på massa saker och gapflabbade åt skämt och saker som hänt. yo, börjat rimma pga rapparen vi hängde med hemma hos oss, fett go kille! Nu är jag hemma igen och har käkat och ska väl plocka upp kläder och lite så! Vi hörs väl någon dag, åh, måste ta vara på tiden. TA VARA PÅ TIDEN. Inte deppa över att denna helg är slut för den var fucking awesome!

Av Ulrika - 27 juli 2012 23:42

Har himla kul ja!

Av Ulrika - 27 juli 2012 23:40

Har himla kul ja!

Av Ulrika - 27 juli 2012 23:38

Har himla kul ja!

Av Ulrika - 26 juli 2012 23:49

Idag fyller Liv 17 år och jag har varit hos henne och käkat tårtis. Träffade hennes kompisar också. Sedan käkade vi middag och åkte hem till mig där vi snackade med lite folk och packade saker. Nu ligger vi i hennes och pillar med mobilerna. Myser lite. Bilder från idag <3

Haha, sexiga tjejer var det här!

Av Ulrika - 24 juli 2012 23:57

Chillat de senaste dagarna, var in till Göteborg och fikade med Felica och Fika igår. Mysmys. Idag har jag jobbat, och har nu gått på semester för första gången i mitt liv, hähe, tiden går! Cyklade till och från jobbet, kom hem, käkade middag och dammsög mitt rum. Sedan duschade jag, hade på ansiktsmask och rakade benen. Sedan klippte Elisabet mig så känner mig väldigt fräsch nu! Målade naglarna och skrev packlista. Har börjat att packa ihop, har inte så mycket kvar, lite grejer som jag ska ta imorgon bara. Åh, jag kan inte fatta att vi äntligen åker till Klövsjö! Jag saknar mitt liv (min liv) så mycket och helgen ser ut att vara fyllt med kalas, fester och yran - feeeet vecka! Ja, ska bara slappna av och må gott nu! Kommer sakna mina favorittjejer här men vi träffas ju igen. Nu vill jag bara hem, hem, hem! Dags att göra färdigt och gå å lägga mig. Förhoppningsvis håller mitt internet på resan och lite utav veckan så jag kan blogga och instagramma. Vi hörs, puss <3

     

Ovido - Quiz & Flashcards