Alla inlägg under oktober 2011

Av Ulrika - 31 oktober 2011 11:37

Av Ulrika - 30 oktober 2011 13:53

Hej. Dagen igår var jättebra, nu har mamma fått sett hennes keramikverkstad...


Natten var jobbig, morgonen trodde jag var helt okej, men sen, åh, detta vädret och denna sorg på det! Jag orkar inte mer, snälla ta mig här ifrån. Nu är det över, jag som trodde att kärleken var så stark från början. Det jobbigaste är för honom, hur ska han ever kunna bli glad igen. Fucking skit!

 

Av Ulrika - 27 oktober 2011 16:41

     

Av Ulrika - 23 oktober 2011 15:15

Hejsan! Idag har jag varit till kyrkan och sedan kom vi hem då chillade jag lite. Men nu hade jag tänkt att lägga över lite bilder och rensa datorn och lite så. Sedan få det bli plugg! Vi ses :) Kram <3

 

Av Ulrika - 23 oktober 2011 00:18

Hello. Idag har jag dansat och efter att Annies mamma hade kört hem mig tog jag en huvudvärkstablett och gick upp på mitt rum, egentligen inte för att sova utan för att gosa med maja, men jag somnade ändå.. En stund i alla fall... Sedan tittade jag och Elisabet på True Talant och efter det kom mammi, så käkade vi och sedan började jag städa - det behövdes! Gud så skönt, åh, vad jag älskar mitt rum när jag plocka i ordning, fixat nytvättade lakan och damsugit. Allt är så rent och prydligt! Kopplade in de stora högtalarna i min dator och drog på taggar musik! I löööööve! Sedan har vi sett på Fångarna på fortet och sedan allt för min syster - åh, vad man måste uppskatta sitt liv mer! Det kan inte vara lätt att leva med cancer! Jag satt i mammas famn och vi grät som bara kvinnor kan göra! Men nu ska vi sova, så jag säger god natt. Hoppas alla mår bra och har haft en fin dag! Så ses vi en annan dag, hare bra! Puss! :) <3

Av Ulrika - 22 oktober 2011 11:28

Åh, han är så sjukt grym! Gud va bra han är, vilken röst! Helt klart det bästa ikväll. Älska han skriv vid 01.11

http://www.tv4play.se/noje/idol?title=robin_stjernberg_-_halo&videoid=2082763


Snart drar jag till bussen, in till Kungälv för some dans!

Först käka och klä på mig! puss

<3

Av Ulrika - 20 oktober 2011 08:56

Förlåt för allt dumt jag gjort, jag älskar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards