Alla inlägg under februari 2012

Av Ulrika - 29 februari 2012 16:11

Hej! Just nu sitter jag på sängen och äter keso med äpple. För er som har hört att jag har sagt att keso är ostbitar i creme fraiche så stämmer det ej, haha! Det är ganska gott, jag ska lära mig att gilla det för det är så sjukt nyttigt! Idag har det varit en konstig dag, men det beror väl på att vi skippade gympan och hade muntligt nationellt prov istället... Jaja, nu ska jag se på Glee, hehe ;) Sedan måste jag plugga franska osv. Hadt, puss

 

Choklad ifrån gårdagens namnsdag, mumma!  

Av Ulrika - 26 februari 2012 14:47

Hej! Idag är det så himla gött väder, våren är här! Jag & Fredrikus var och gymmade i morse och sedan gick jag hem. Har duschat och käkat och nu ser jag på Glee. Ska även göra inlägg på ulla bakar, kanske baka någonting också!

   

Av Ulrika - 23 februari 2012 21:55

Vinröda/lila byxor - Vitt basiclinne - Puder - Vaniljparfym - Nitar - iPhoneskal

Av Ulrika - 23 februari 2012 21:40

Ja, semlan jag smällde i mig i tisdags. Det hemmabakta brödet var gott, innehållet och grädden därmed.

 

Av Ulrika - 21 februari 2012 15:04

hon drar till största klubben med den längsta kön
först in på muggen sen till baren och sänker en öl
och ser hur någon dyker upp i ögonvrån
och försöker få kontakt hon är tillmötesgående
kanske ger hon kärleken en andra chans
polarna är någon annanstans

timmarna springer iväg det närmar sej tvåtiden
dom är båda två i sin bubbla mitt i folkvimlet
han föreslår att dom besluter sej för att gå hem
och för henne mot utgången mot vakten med dörren på glänt
vinden viner och biter i deras kind men
ingenting är isigare än singellivet vintertid
så lite kosta vad det kosta vill
dom har bestämt sej för vems utav hemmen dom ska ta sej en droska till
väl framme står hon och krånglar med nycklarna i låset
han trycker sej mot henne
för många händer på för många ställen för mycket för snabbt
hon känner att nåt inte stämmer och för lite har blivit sagt
dörren säger pang och dom ligger golvet i hallen
han sliter i hennes kläder och hon skriker förgäves
men i vanlig ordning finns det ingen som kan höra det
och om några timmar är det lördagskväll

Av Ulrika - 21 februari 2012 07:26

Hej. Idag är det fetisdagen så jag ska hem och fixa lite semlor sedan. Men först skolan, 

ha det fint!  

Av Ulrika - 19 februari 2012 20:01

Jag sitter i min säng, ser på glee och fixar naglarna i min ensamhet. Skönt!

   

Av Ulrika - 19 februari 2012 10:32

Hej! Nu åker jag till kyrkan, vi hörs. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards