Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Ulrika - 10 februari 2012 23:48

Hej! Jag packar och donar inför imorgon! Åh, jag är så lycklig nu och mår allmänt bra. Gud, låt mig få må såhär bra hela veckan - hoppas att alla mår bra, att vi får det riktigt kul&trevligt och att alla är glada! Jag har varit in till stenungsund och köpt vantar, mössa och så har jag även gymmat. Riktigt skönt. Jag tycker att det är så mysigt att gå runt i myskläder, tofflor och mössa och fixa med massa saker såhär kvällen innan! Snart ska jag bara ta en dusch, byta kläder och sedan ska jag äntligen få sova igen - riktigt göttigt! Bara för att jag kan så lägger jag upp en enormt härlig trollface-bild för att visa mitt rätta element, för att visa hur glad och lycklig jag är just nu! ;)

Iiiieeeeeh, trollface!  

Ovido - Quiz & Flashcards