Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Ulrika - 8 februari 2012 21:42

Hej. Jag var på gym och brände åter några 500 kalorier, det var svettigt idag! Kom hem och duschade, tog på ansiktsmask, målade alla 20 naglar, filade även fötterna. Jag gillade det silverglittriga nagellacket, så jag använde det igen!

 

Jag känner mig så ren och min hud är alldeles len. Rimmade jag just? Det känns som om jag har rengjort hela mig inför något som ska hända, kanske inför det efterlängtande lovet! Just det, jag fick även min mens idag igen, överlycklig! Då hinner den i alla fall gå över innan nästa vecka. Snart kommer min mor hem med mörk choklad, vitamindryck och vindruvor som jag ska ha på nationella provet imorgon. Jag känner mig taggad, vi slutar även tidigt! Lite mys en onsdagskväll...

   

Av Ulrika - 8 februari 2012 16:06

Hej! Nu är jag hemma och ska renskriva min träningsutvärdering och skicka in den till Sara. Ska även skriva färdigt Unikum så jag har det gjort innan lovet. Asså shit, jag börjar bli så lycklig nu! Det blir bättre och bättre för varje dag! Idag har jag haft engelskaredovinings och det gick ändå bra, imorgon har vi 3 timmars nationellt prov och sedan slutar vi. Fredagen är ju inte alls jobbig och sedan är det ju lov, ÄNTLIGEN! Jag åker och gymmar sedan, Elisabet ska med, det blir kul! & ikväll är det Sveriges mästerkock, älskar det! Ha det fint

                                        

Riktigt fina isperationsbilder!  

Ovido - Quiz & Flashcards