Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Ulrika - 9 februari 2012 17:15

Hej! Jag är hemma och har bakat och ser just nu på Glee, ska sedan ner och fota resultatet i fotoboxen så jag kan uppdatera innan vi åker! Det är så himla skönt att det är fredag imorgon, inga jobbigt lektioner. Efter det ska jag hem och packa och gud, vi åker på lördag. Jag vet, jag tjatar och det är det ända jag pratar om men jag har väntat ett år och det känns så kul! Jaja, nu kom mamma hem och jag ska bara kramar henne och säga att jag älskar henne! - Jag förändrades så mycket och försår nu varför alla som har råkat ut för något tråkigt säger att man ska ta vara på det livet man har, att uppskatta allt fint man faktiskt har! Eftersom att mamma fick ett posetivt besked så är vi ju glada över att det bara var en lymfkörtel och inget annat så hon har köpt hem god rostbiff och lite efterrätt!

Åh, om jag lever livet just nu! Jag älskar er mina tjejer, tack för att ni stödjer mig och är så himla fina!

 

Annie fick inte plats för att sillyme tar upp bilden, så finisen fick skina här istället!

 

Ovido - Quiz & Flashcards