Alla inlägg under februari 2011

Av Ulrika - 28 februari 2011 22:32

Hej :) Nu skall jag lägga mig. I morgon är det skola och min dator dör snart. Sov gott <3

STD

Av Ulrika - 28 februari 2011 12:35

Nu skall jag åka till steungsund för att fixa pass. Jag bloggar om lite grejer sedan ;)

Puss <3

Av Ulrika - 27 februari 2011 21:04

Idag väckte Elisabet mig klockan halv 9. Vi skulle med pappa till kyrkan, där var det högmässa med kyrkkaffe. Sedan åkte vi hem och gjorde wookade nudlar och grönsaker med kyckling, sötsur sås till det, det blev våran middag. Viktor, Carolin och Gabriel var också här men dom åkte innan solsidan. Nu skall jag se på Wallander. God natt :)

Av Ulrika - 26 februari 2011 22:14

Idag har jag städat och lyssnat på en massa musik. Sedan har jag varit hos min morfar och hjälp honom att städa och möblera om. Det var kul och mysigt. Efter det fick jag 500 kr som åker rätt ner i spargrisen! Men nu skall jag fortsätta se på

Mitt stora feta grekiska bröllop, i like it! ;)

Kyss <3

Av Ulrika - 25 februari 2011 19:19

Sista dagen på jobbet, sorjligt :( Men men, det är fredag nu! Så nu blir det pizza sedan ananas och Let's dance :) Kyss <3

Av Ulrika - 24 februari 2011 21:09

Seg dag idag. Gjorde inte såå mycket på jobbet idag, diskade och bakade kärleksmums. Jag är så otroligt söttad av allt runt om kring mig, det är helt sjuukt vad jag får hålla in. Jag jätte ont i mina hälar och fötter överhuvudtaget ikväll. Gick mycket och stressade a bit kom jag på nu. Jag åt inte lunch förens klockan 15.00 Bad, bad! Då var jag hungrig om man säger så! Men i don't care, för nu börjar det! Nu börjar det jag vill leva med! 


Nu skall jag duscha. Hej <3

Av Ulrika - 24 februari 2011 08:16

Nu drar jag till jobbet! Kul kul, hoppas jag ser träffar er idag! :) 

Igår bakade jag och Amanda brownies, haha! Vi är sååååå duktiga. Idag skall vi baka, humm vad var det, minns inte. Men jag älskar att bara på Eat,  gå runt o torka bord, diska med värsta upplägget, göra mackor o massa sådant. Jag trivs, men imorgon är det slut. Tråkigt tycker jag!


Hoppas alla har det jättebra på era praktikplatser oså! 

I MISS YOU GUYS! Hejdå <3

Av Ulrika - 22 februari 2011 20:46

Dagen har varit helt okej! Hoppas dagen i morgon blir bättre & bäst! Jag har en känsla av att det kommer bli bra, vem vet? Vi får se! Nu skall jag hoppa i säng.

  

Ser ni vilken pudding Elinda Fredrika Hulthén är! 

WoW säger jag bara ;) 

Kyss <3

Ovido - Quiz & Flashcards