Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Ulrika - 20 februari 2011 17:26

Jessie J diggar jag! Jag började lyssna på ''Do it like a dude''. Sedan sökte jag på henne på Youtube så tittade jag på massa videor. Asså vilken posetiv person hon är!

Så himla härligt! Hon får en att må bra och vilja vara den man precis är utan att rätta sig efter andra! :) Är det bara jag som älskar sådant?! Jag tycker om sådan här slags musik, vilken ingen utav mina kompisar gör, man skulle kunna säga att dom hatar låtarna jag lyssnar på. Men ''i don't care'' för att jag är den jag är och jag vet att dom älskar mig för den jag är. Vissa låtar och speciellt vissa videor, som tex ''Do it like a dude, är väldigt konstiga. Hon är så snygg & jag älskar hennes stil hon, lite mode, lite pösigt, och gött! Hon sjunger sjukt bra också, hon har en förmåga att gå upp väääldigt mycket, och väldigt ofta. Men jag diggar det! Här är lite smakprov av hennes låtar och om hur hon är:





Ovido - Quiz & Flashcards