Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Ulrika - 19 februari 2011 17:32

Nu sitter jag hos morfar. Vi har ätit lite här. Jag märkte just att vi måste åka nu! :o Här är iaf en underbart söt bild på min brorsson Gabriel, som jag är faster till:   

Av Ulrika - 19 februari 2011 15:22

Hejsan! Vilken underbar dag! Vem älskar inte att vakna till solen, åå, jag trodde det skulle vara vår ute med vitsippor och sådant. Men snön och isen ligger fortfarande kvar... Nu får det faktiskt försvinna, VI VILL HA VÅR & SOMMAR! Jag vaknade klockan 9, gick upp och duschade också åkte jag, mamma och pappa till stenungsund för att kolla på en present till Moa. Nu är jag hemma igen och laddar in lite bilder på datorn. Snart eller nu skall vi åka till Morfar och träffa lite släkt, det var ett tag sedan. Och efter det åker vi till Jakob och Moa för att det är kalas där. Hon fyller 22 idag! Pussar    

Ovido - Quiz & Flashcards