Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Ulrika - 18 februari 2011 19:12

Hejsan ! Nu sitter jag i bilen påväg hem ifrån Klövsjö. Det blev en oförväntad och sur resa, urs säger jag bara! Vi har iaf haft det jätte bra med varandra. Vi har åkt mycket skidor och myst inne med korsord och god mat! Första dagen blev det jättebra väder och det var gött i backen. Sedan har det varit väldigt kallt och lite blåsigt, men det var fortfarande kul! Gabriel var ju med för första gången, det gick ju sååå bra. Jag har fått en massa fina bilder på honom, och har upptäckt en massa underbara sidor utav han! Dessutom har hans första tand kommit upp. JAG ÄLSKAR BARN! Oj, vad vi har skrattat kom jag på nu! Mysigt! Tyvärr blir det ingen skidåkning förens om 1 helt år. Blöö, men nu blir det sommar.....

Så gött att man inte börjar skolan på måndag nudå, utan att man skall praktisera. Det blir kul och spännande! TAGGAT TAGGA TAGGA TAGGA!

Nu skall jag lyssna på musik och försöka sova, så hörs vi imorgon. Puss   

T-isk den var suddig :) Men bilden är fin i sig. <3

Ovido - Quiz & Flashcards