Direktlänk till inlägg 2 mars 2013

Go helg!

Av Ulrika - 2 mars 2013 23:34

Gick i stan igår, fick med mig en tröja och ett par jeans hem! Sedan bjöd morfar på pizza och fika. Kvällen slutade hos Annie med Fredrikus, vi hade party och lollade oss allmänt. La oss sent, sov sådär men vaknade till solen och frisk luft. Hittade massa videos på telefonen. Fucking drunk! Gjorde mig i ordning, så kom Jakob och hämtade mig och vi åkte till matmässa i Gbg. Väldigt kul och inspirerande! Sedan vidare till kalas med gott folk. Ikväll har nästan hela familjen varit hemma hos pappa och sett på melodifestivalen halvt och lagat mat och bakat tårtor inför imorgon! Då blir det passa kult, Viktor 25 år! Vi hörs, puss! Saknar min babe!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 29 april 2013 12:05

Ledig idag. Vaknade tidigt och låg kvar i sängen och lyssnade på NRJ Wake up call! Sedan klev jag upp, drog på mig träningskläderna, startade go morgonmusik i högtalarna och dansade runt medans jag gjorde frukost. Precis vad jag skrivit på Twitter de...

Av Ulrika - 27 april 2013 22:05

Körde dubbelpass imorse. Sedan in till stan till mamma. Väldigt mysigt! Fick med mig massa fint hem, bla träningskläder äntligen!! Vi käkade nice lunch på condeco också, snackade om sex och oskuld. Haha! Det blir inge mer praktiskt för mig i skolan s...

Av Ulrika - 13 april 2013 16:29

The Host på bio, sedan hem för att steka på en blodig biff med massa rotfrukter och god sås till! Det här gillar jag! Ha en bra helg, kyss...

Av Ulrika - 4 april 2013 22:30


Idag har jag bara varit hemma! Gick en go promenad i solen, kom hem och mailade å ringde om jobb! Sedan satt jag mest och degade, snackade med Ali och lyssnade på musik! Tog en dusch, käkade mat och har sett på tv resten av kvällen. Sover så dåligt j...

Av Ulrika - 2 april 2013 12:14

Vaknade tidigt, men försökte somna om igen, gick upp runt 10. Idag är det vår, nu är den påväg i alla fall. Det är sol och nästan helt vindstilla. tjohoo. Jag ska slänga mig på cykeln in till Jörlanda för att ta bussen till std där jag tappert ska sp...

Ovido - Quiz & Flashcards