Alla inlägg under november 2011

Av Ulrika - 29 november 2011 15:15

Hej! Idag är det väldigt regnigt, jag är trött och stressad över allt just nu! Jag sitter och käkar rostat bröd och dricker juice, gott! Jag blev så hungrig efter det nationella testet typ. Snart ska jag stirra lite i den nya skolkatalogen och en h&m tidining som kom med posten. Men ni får ha det så bra sålänge, puss

Jag idag:

     

Av Ulrika - 29 november 2011 15:13

 

Av Ulrika - 26 november 2011 19:12

Hejsan! Jag citerar det lilla videoklippet , jag la upp det för at ni ska få höra hur min röst låter just nu... Efter jag hade gjort det blev det typ värre och jag hostar som en bajs. Den har gått upp och ner hela dagen, det är typ ingen som hör vad jag säger för orden försvinner ur min mun. Jag har dansat, shoppat lite grejer i Göteborg - Tack mamma, jag är nöjd! Nu ska jag äta thaimat, gött! Vi ses puss <3


  :)

Av Ulrika - 25 november 2011 13:51

Hej! Asså veckorna går ju lika snabbt som helgen nu för tiden! Och på söndag är det 1:a advent, seriöst vad jag längtar efter snö och jul nu! Jag hatar äckelregn och blåst! :( Mer och mer saker blir avklarade och mer och mer saker kommer till i skolan, det känns hyfsat bra om man bortser ifrån So:n, engelskan, svenskan och no:n, hehe! Jag vill att det ska bli jullov, så man får mysa lite! Jag har gått och blivit sjuk också, med hosta och just de senaste dagarna har jag låtit som en man... Älskar att vara hes, tyvärr är jag ingen sådan person som blir det på sjukan. Idag slutade vi tidigare och just nu sitter jag och dricker te och äter vörtbröd, gott! Jag ska se gårdagens avsnitt av här är ditt kylskåp också! Ni får ha det så bra, så ses vi! :) Såhär så jag ut idag:

   

Av Ulrika - 22 november 2011 14:02

Hejsan! :) Nu sitter jag hemma med lite pizza och ett stort glas med färsk pressade citrusfrukter, apelsin, clementin, citron och lime... Det är suuurt! Men gott och bra för mig som är lite sjuk att få i mig massa C-vitamin!

Jag åkte hem tidigare, kom inte hem så mycket tidigare dock för den lilla bussen är så seg! Jag har eldat, myst ner mig i lite varma och gosiga kläder och tänkte börjar ta tag i hemkunskapen! Urs, jag kommer inte klara provet på torsdag! :( Jaja, det gäller att försöka och göra så gott man kan, det löser sig säkert på något vis... 

Imorgon har vi sovmorgon och ska in till göteborg med klassen för att vara med på postkodsmiljonärsinspelningen, ojojoj! Kanske stannar kvar lite sen, vi får se! Men vi hörs puss <3

   

Av Ulrika - 20 november 2011 15:15

Hej! Idag har jag bara vaknar, duschat, ätit och sett på tv. Nu bär det av till Morfar där vi är bjudna på pizza. Vi hörs och ses puss :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards