Alla inlägg den 14 november 2011

Av Ulrika - 14 november 2011 21:43


 

En bild ifrån förra Julen , typ


Namn: Ulrika


Ålder: 15


Längd: 160 var jag sist, men jag är någon centimeter längre nu


Sko-storlek: 38-39


Född: Östersund


Bor: Jörlanda


Gör just nu: Ser på tv, bloggar och försöker göra läxor


Allmänna frågor:


Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Snäll, omtänksam, glad


Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Att jag bryr mig fööör mycket om andra... extremt störig, allmänt dum 


Vad är du rädd för: Framtiden


Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mitt hår ibland, 


Det roligaste jobbet du haft/har: Det var roligt att praoa på Kafé Te & Ting


Har du körkort och egen bil: Nej


När tod du ditt körkort:


När grät du senast: Idag


När skrattade du senast: Idag


Vem åkte du bil med sist: Mamma


Vem åt du mat med sist: Annie och Fredrika


Vem sov du hos sist: Fredrikus <3


Vem sov hos dig sist: Carolina


Vad var du rädd för när du var liten: Olika, kommer inte riktigt ihåg


Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Städerska, artist, affärsbiträde, veterinär


Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Ingen tror jag...


Värsta smärtan du råkat ut för: På dagis, då jag åt för mycket pannkakstårta och vi trodde att jag hade fått blindtarmsinflammation. Herre vilken smärta!


Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min syster


Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Olika saker hemma...


Har du någonsin sportat: Fotboll, dans, lite längskidåkning


Någon du ser upp till: Leila, några vanliga bloggtjejer med go stil!

 

Ovido - Quiz & Flashcards