Alla inlägg den 17 november 2011

Av Ulrika - 17 november 2011 19:21

Kikade in på H&M lite! Hittade snygga gosiga allmänt enkla tröjor. Jag gillade färgerna och modellerna, lite blandat liksom! :)

           

Men när du strippar och klär av dig är det samma grej 

Av Ulrika - 17 november 2011 18:45

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, har målat naglarna, svarta ;) Nu tänkte jag snabbt kolla facebook och lite bloggar. Sedan får jag ta tag i....vad gär det vi har nu? Franska √ Matten √ 


So, hemkunskap, svenska wäää! Jag har haft en bra dag idag ändå... Vi hade hemkunskap på morgonen, var väl kul, blev sur för en grej. Men det löste sig! Det går bättre och bättre för mig i matten! Jag vet inte vad som hände, det ska klick så kunde jag tänkte klarare och förstod mer! Tack Gud för det! Nu har jag fått mitt efterlängtade G och förra provet var jag väldigt nära VG faktiskt (ja, exakt, hur lyckas jag?)


Jag och matte hade litte gött talk och myste lite! Sedan hade jag, fika och annie roligt på sista lektionen! Och sedan skrattade vi alla 4 väldigt mycket i väntan på bussen! Jag iaf, haha, bögiz, världens roligaste bögkompis! Love you my friends!

Nu är det käk, vi hörs baby! Puss <3

 

Av Ulrika - 17 november 2011 16:30

Hejsan! Här om dagen köpte jag Lion X till min dator. Det är ett fint upplägg, nya uppdateringar och såklart ett bättre operativsystem... Min bror har tjatat på mig ett tag nu! Vi har ju Macbook och andra Macbook Pro i skolan. Pro är snyggare åt vissa håll, enligt mig och upplagt på ett annat sätt våran dator. Men efter att jag fixat Lion så ser min likadan ut "i" om man säger så... Det har också ändrats och lagts till lite olika "effekter" i photo booth!

             

Ovido - Quiz & Flashcards