Alla inlägg den 10 november 2011

Av Ulrika - 10 november 2011 18:38

Hej! Nu sitter jag och äter pappas goda fläskpannkaka, jämt som jag är! STOLT!

Jag har tagit 1 1/2 timmes promenad och bara gått runt och tänkt och lyssnat på lugn musik, många tankar! Jag kom på att jag har gjort sveriges kanske mest korkaste grej, och inget kan ändras nu.

Nu tänkte jag se på True Talant innan jag tittar på något skolarbete... Men vi hörs en annan dag, kram.

Av Ulrika - 10 november 2011 15:00

Hejsan! Nu sitter jag hemma. Jag tog bussen vid 1 hemåt och sitter just nu och gör inlägg på baka med ulla och ser på den stora matresan med Per Moberg. Denna dag var väldigt chill, har dock en del hemkunskap att göra!" :)

Så ska väl plugga lite på det, sedan tänkte jag gå ut och gå lite. Så ses vi, puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards