Alla inlägg under december 2011

Av Ulrika - 31 december 2011 14:27

Hej! Idag gick jag upp tidigt och drog in till std med fika, jag skulle kolla efter pumps och nagellack. Det fanns inga snygga skor, köpte två nagellack. Nu sitter jag och vilar lite, la mig sent och gick upp tidigt. Sedan ska jag duscha och fixa naglar, så ska jag kolla vad jag kan hitta på med mitt hår. Lite småpill här och där! :)

Enligt folk verkar det bli kaos ikväll eftersom folk som inte är bjuda ska komma, men hoppas att det blir kul ändå!

 

En bild ifrån sjuan. Jag gillar den, söt tjej typ.

Av Ulrika - 30 december 2011 23:38


Jag har bestämt mig för att vissa saker SKA hända under 2012, detta kommer bli ett toppenår!  

Av Ulrika - 30 december 2011 12:43

En liten söt tjej med fräknar var jag allt! 

Men jag hade mina tuffare sidor också!

En liten glad tjej med glugg älskar att åka pulka!

Långt silkeslent guldhår hade den hjälpsamma flickan!

Av Ulrika - 30 december 2011 11:28

God morgon! Inatt drömde jag en såndär go dröm som man inte vill gå ur, den handlade om kärlek och jag kände mig som den lyckligaste tjejen på jorden under den tiden. Snälla, kan inte någon bli min. Jag vaknade, gick och la mig i sängen med den nya vårtidningen ifrån H&M, somnade en stund, vaknade och fixade lite frukost, nu sitter jag här i min säng och ser på Leilas söta jul! Jag tänkte att jag skulle vara hemma och baka lite och planera lite saker men Fredrikus ville träffas idag, innan nyår. Åh, what to do?

 

Jag hittade en liten söt bild på mig och Gabriel, han är så go' den killen!

Av Ulrika - 29 december 2011 23:56

  Hej! :) Just nu sitter jag och äter apelsin som min fina mamma har fixat till mig! Jag har varit hos Annie igår och hela dagen idag. Idag har vi vart inne i Göteborg, inne på ikea! Jag fick med mig en muffinsplåt m. muffinsformar, två roller och ett nytt härligt lakan. Sedan har jag hjälp Annie att sätta upp och ställa till mys i hennes rum. Mamma sitter just nu och virkar och jag chillar allmänt, klockan är nu 1... Jaja, imorgon ska jag vara hemma och grejar lite, sedan är det ju Nyårsafton, shit! Vi hörs, puss

En bild på Felicia, Fika & Jag = Jag saknar er mina älsklingar <3

Av Ulrika - 28 december 2011 21:04

Hej! Nu är jag hos Annie, vi snackar och kollar igenom lite roliga saker... Vi hörs , puss <3

,

Av Ulrika - 27 december 2011 20:47

Först så känns allt bra och sen så åh, blä. Jag får panik. Du har förändrats så mycket, jag gillar det inte, men jag antar att det är för att du är mer populärare och snyggare. Varför ska livet vara så orättvist? Varför kan inte jag få synas och ha vänner som du har. Varför har inte min familj tillräckligt med pengar så jag kan få det som du har det? :(

Av Ulrika - 27 december 2011 18:59

Hello. :) Nu ligger jag i min säng och ska se på Elsas värld. Jag fyndade lite saker på rean idag, jag är väldigt nöjd! En mascara, tre trosor, en tröja och ett stort ark på bokia till min ljusbox... Jag saknar mina vänner och hoppas på att jag kunde träffa Annie imorgon eller på torsdag, Hoppas att alla har haft det bra och har det bra, vi hörs. puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards