Alla inlägg den 3 december 2011

Av Ulrika - 3 december 2011 15:49

Hej du! Idag vaknade jag halv 10, gick o åt lite såg på tv och vilade i soffan. Sedan körde pappa mig in till jörlanda, där jag tog bussen och sedan gick i regnet bort till centrum. Blöt, ja. Sedan kom Annie och vi chatchade upp lite till vi började dansen. Vi hade vikarie Frida idag som vanligtvis lär ut Afrodance, lite raggastil på det! Skulle vara väldigt coolt att börja i det, verkar dock rätt så svårt, men mycekt bra träning! Helena vi brukar ha var på möte och hon undervisar ju vanligen balett. Så det blev hard work idag, mycket svett och törst men då har jag ju fått veckans träning. Skönt, om det ändå kunde sluta regna så mycket nu!

Nu sitter jag hemma och lyssnar på min nya jullista "Ät dina pepparkakor". Jag tänkte byta lakan och tvätta lite. Ansiktsmask och nytt negellack ska också på! Sedan ska jag dammtorka lite här och där. Också tänkte jag logga in på Indranet och kika lite. 

Hallå, är det bara jag väntar på snön? Man börjar pynta och mysa till det här hemma och drar igång jullåtar varje dag, nu är det bara snön jag väntar på! Jag vet att det är många som inte vill ha snö nu, men det är ju typ 20 dagar kvar till julafton och det är ju december liksom. Lika väl som man vill ha sommar och sol vill jag ha jul och snö!"

Åh, alla i Klövsjö skriver ju på facebook om att det snöar nu, typ ta mig dit, låt mig få krama om Liv och Farfar, min älskade farfar, jag hinner aldrig ringa honom, jag saknar honom så mycket den fina gubben! Det sorliga är att vi inte ska upp till Jul, jag kan inte vänta på allt till sportlovet, vecka sju?!

Klockan är fyra och det är mörkt. Nu ska jag göra mig sysslor för dagen, puss!

 

Mys! http://thingsyouremember.blogg.se/

Ovido - Quiz & Flashcards