Alla inlägg under mars 2012

Av Ulrika - 24 mars 2012 15:39

ÅH, jag är så trött. Jag mådde så bra och vädret var himla gött! Men så fick jag feber, som ledde till förkyldning, som ledde till dödande hosta. Jag mår bajs, har ont överallt och kan inte göra annat än att ligga i sängen och hosta upp mina lungor. KUL. Nu har jag tittat igenom hela fucking 90210, top model, elsas värld, stylisterna. Kanske dags för ett gammalt Glee avsnitt, åh, jag har så tråkigt - man blir ju inte gladare av äckelväret idag. Men medans jag sitter här i sängen, lyssnar på Free fallin' får jag tid att tänka igenom lite saker. Planer inför i sommar, min olyckliga kärlek, förändringen av min klädstil och mitt hår jag hade tänk.

Jag behöver bli uppmuntrad. Kanske ska jag ta en sådär flera timmars runda på weheartit.

Yeah, well i wish it was like that.  

Av Ulrika - 22 mars 2012 13:29

Hej. Jag gick till skolan idag för att jag mådde en aning bättre och för att lyssna på Janina som berättade om hennes liv under andra världskriget. Jag mådde värre efter det och åkte alltså hem halv ett, så jag är hemma nu!

Imorgon är vi lediga sedan är det helg, så himla skönt! Önskade att jag kunde njuta mer av det just nu... Jag har svårt med det nu när jag är sjuk. Jaja, jag ska byta till mer bekväma kläder, käka något gött och se på 90210.

   

Vädret idag, vårblommorna!

Av Ulrika - 21 mars 2012 11:00

Hejsan! Igår fick jag feber när jag kommit hem så jag stannar hemma från skolan idag. Jag har ingen feber just nu, men det kanske kommer igen.. Idag är jag bara trött, snorig och hostig så jag ska mysa och ta det lite lungt! Jag vill helst komma till skolan imorgon så jag kan lyssna på Janina när hon berättar, tråkigt att vara ifrån mina änglar också! Nu ska jag käka lasagne och se på 90210, ska försöka baka något sedan också!

                   

Av Ulrika - 20 mars 2012 17:33

Hej! Jag njuter av livet nu, vi har inte så jobbiga saker i skolan och jag har aldrig haft roligare med mina vänner än vad jag har nu, vi skrattar åt allt hela tiden! Jag är så glad! Jag börjar bli förkyld, men vem bryr sig, det är inte det värsta som kan hända i livet? Jag är så sjukt taggad på helgen och påsklovet och vill bara att det ska bli sommar så jag får ut och leva! I hope you're having a good time!

   

❤ 

 

Av Ulrika - 19 mars 2012 18:22

Hej! Soligt men ack såå blåsigt idag. Skolan var helt okej, vi jobbar gärnet med Andra världskriget osv. Jag har lite känningar i halsen, som om jag håller på att bli sjuk... Men ah, jag mår jättebra just nu ändå! Fina vänner, längtar massor till våren verkligen kommer så det kan bli sommar sedan! Jag lyssnade på Veronica Maggios låtar idag för att påminnas av sommarens härliga konserter ifrån förra året. Åh, allt känns så bra nu & det kan bara bli bättre!

   

Jaa, töntig tjej men tyckte den var så söt.

Av Ulrika - 18 mars 2012 11:28

 

Av Ulrika - 17 mars 2012 16:04

Hej! Inatt sov jag så bra, drömde att jag håglade med någon också - ett typiskt tecken för en forever alone - singel och sökande tjej, haha! Imorse gick vi med presenter och sjöng för Jakob sedan åt vi äggmacka och varm choklad frukost som vi gjort i ALLA år! Mumma. Sedan har jag varit hemma, bakat lite, varit ute och cyklat en sväng och nu har vi käkat pizzamiddag. Dags för Creme Brulee, åker upp på Ulla bakar sedan! Förhoppningsvis ska jag iväg en sväng ikväll också. Här är en lagon charmig bild på mig, jag sitter upp och ned typ.

 

Ovido - Quiz & Flashcards