Alla inlägg under mars 2012

Av Ulrika - 8 mars 2012 18:41

Ligger på min säng och käkar keso. Har precis gymmat så efter jag har käkat färdigt ska jag duscha. brb 90210

 

Av Ulrika - 7 mars 2012 18:52

Hej! Ligger på min säng och väntar på att 90210 ska ladda färdigt. Jag har varit iväg och gymmat, det var gött! Om en timme är det Sveriges mästerkock också, så måste kolla igenom franskan igen antar jag, stephane är tråkigtvis frisk igen och tillbaka till skolan så han vill väl ha förhör med oss nu... Men åh, pucko, vi har ju friluftsdag imorgon, you silly! Men blää vill inte ha bollsport och dans, snälla ta mig här ifrån! Jaja, sedan är det fredag och i helgen händer det säääkert något kul ;) Hadt, puss

Men mumma, ge mig!  

Av Ulrika - 6 mars 2012 20:08

Nu har jag läst ut engelskaboken och sett på en no-film om skelettet. Dags att slappa lite, 90210!

Jag i sommras, snälla, nu kan det väl bli varmt igen!  

Av Ulrika - 5 mars 2012 19:59

No, gympa & so har vi haft idag. Fatta va skönt det är att så många lärare är sjuka! Speciellt stephane, hoppas han åkt på en riktigt frodig influensa! Jag har i alla fall haft sjukt kul idag, på skolan under håltimman, maten och efteråt. Gud, jag älskar att prata om olika saker och bara skratta ihjäl sig med sina vänner. Åh, mysdag, speciellt när vännerna är så glada och konstiga! Jag sitter just nu i min säng, som vanligt! Har precis sett på några avsnitt av 90210. Jag har även gjort färdigt no:n så nu ska jag läsa igenom min so och om jag orkar ska jag läsa lite engelskabok också. Har så ont i mina höfter och huvudet. Jag håller på att pinka ner mig också, yes yes, då vi ni det!

   

Bilar, jag är så hungrig.

Av Ulrika - 3 mars 2012 15:40

Hej! Idag fyller min bror 24 år så de skulle ut och fira därför är Gabriel här över natten. Jag är trött och har ont i kroppen, jag känner mig nästan sjuk. Fick ett diarée anfall igen, haha! Åh, det är också uppbehåll i Glee och det är ju tråkigt men nu sista avsnittet så såg man när Quinn blev påkörd och jag fick en hjärtattack, urs, jag vill inte att hon dör så det känns sådär att börja titta igen. Bläää, jag mår inte bra. Jaja, nu ska jag se på Top Model.

 

Åh, jag är så sugen på kladdkaka!

Ovido - Quiz & Flashcards