Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Ulrika - 11 mars 2012 19:29

Jag har tagit kort på mina kokostoppar och håller på att ladda in alla bilder, sedan ska de redigeras och läggas upp. Så länge, slappar jag på sängen framför 90210 och dricker cider. Back to school tomorrow, men jag blev så sjukt taggad på allting inför sommaren sedan igår så, åh, nu kör vi!

Av Ulrika - 11 mars 2012 11:53

God morgon! Klockan är snart tolv och jag har precis gått upp. Kvällen igår var sviitniit bra! Mycket shots, mycket dans, glada människor! Jag ska klä på mig och fräscha upp mig lite, sedan ska jag äta brunch och gå en promenad i det soliga vädret, åh, nu känns det som att våren är påväg igen! På eftermiddagen kommer nog resten av familjen förbi och käkar middag! Ha det fint, vi hörs!

 

sommar!

Ovido - Quiz & Flashcards