Alla inlägg under september 2011

Av Ulrika - 28 september 2011 18:22

Hej, har precis tittat på True Talant, det är så bra! :) Men just nu sitter jag här och fäller en tår för att Emma åkte ut, fy, hon är så himla bra och så sjukt go! Urs, önskar att man kan ta in utslagna i tävlingen igen...!

Jaja, nu tänkte jag ta lite luft och sedan göra franska inför... Jag orkar inte, men det är skönt att vi ha hemkunskap imorgon iaf. Sedan kom jag in på lite youtube och ragga dance! Asså shit. Shit asså. Herre gud, gör så att jag kan dansa så bra! Mums, det ännu en grej jag ska lära mig och göra innan jag dör osv. ;)

Jag vet inte om det fungerar att titta här, bloggplatsen är inte de bästa på detta... Men här är länken iaf...

http://www.youtube.com/watch?v=-n9-LEFqb_E

Jag tittade mest på den blonda korthåriga tjejen, hon hade känsla asså! :)

   











Av Ulrika - 26 september 2011 21:38





 Hej! Idag var jag hemma igen, men i morgon ska jag dra till skolan. Boooring, men men, jag börjar bli frisk igen så... :) I'm just chilling här hemma, snackade med Liv idag och ska nog dra upp till henne på höstlovet - så kan jag bo med henne i stan och ha kul hela veckan! Det skulle vara fett kul, aja. Life goes on, nästan vecka ska vi praoa. Skönt ändå :) Nu ska jag se på modelljakten, puss.

 

Av Ulrika - 23 september 2011 14:29

Mamma kom in med tidig frukost på sängen imorse för jag var äckligt hungrig. Sedan sov jag till 11 eller 12, kommer inte ihåg... Jag mår inge bra, urs min hals och så. Just nu har jag ätit och sitter och ser på Sol, fest och oroliga föräldrar. Shit, va grymt. Va roligt dom är ;) Sen ska jag städa mitt rum och sedan duscha och göra mig fräsch, försöka bli frisk med alla möjliga tabletter och c-vitamin. :)

   Söt bakgrundsbild, hihi :)

Av Ulrika - 13 september 2011 17:40

Hej! Nu har ju skolan börjat oså. Det känns bra, eller det gjorde det från första början. Att få träffa alla, jag har kommit närmare matte och evelinn och det är så roligt - tycker om att gå ut och röka med dem, hihi_busigflicka. Men sen blev det lite krångel här och där. Det är så sjukt dåligt väder heeeela tiden, det känns som att det aldrig kommer sluta regna och att solen aldrig mer tänker visa sig. Men det kommer - det är höstigt nu p.g.a detta väder! Man vill bara mysa ner sig i gosiga kläder och bara allmänt chilla hela tiden. Skolan börjar bli lite mer sakligt nu, mer och mer läxor och annat för varje vecka som går. Men det är ju klart! Det är ändå så fort nu, vi har typ redan gått i skolan i mer än en månad. Men det är ju bara skönt, det ska gå fort nu! På vägen har jag och Annie börjat dansa, det var väldigt roligt och kommer nog bara bli bättre och bättre men svårare och svårare, thihi. Det löser sig med de 5 träningstillfällena vi har fått där det ingår att man får gymma, sola och bara relaxa - så himla skönt! :) Jag har så mycket att göra osv, det är lite olika saker jag ska göra lite här och där här hemma. Så måste man ju tänka på skolan, som svenskan, so:n, no:n, matten - eftersom jag måste klara den nu - annars blir det matteskola hela nästa sommar , fy nej tack! 

Jag måste sluta svära också, eller jag har börjat mer och mer nu på senaste, inte bra alls. Det är matte som frestar mig oså, jag är allt för beroende av mina vänner... ;p 


 

Jaja, det var allt för mig, lite plotter från det sista. Jag ska försöka återkomma nu här i det kommande oså, det var ju ett tag sedan osv. Vi får se, puss.

Av Ulrika - 1 september 2011 18:10

Hej. Idag, nu, igen, har jag ingen aning om vart jag ska praktisera... Jaja, det löser väl sig eller något. 

Jag får panik. Jag vill också var riktigt snygg, ha bra klädstil, bli omtyckt av många och har ett bra självförtroende. Fan. Jag hade börjat på en livets resa av mer självförtroende, men allt sket sig. Å, jag får panik på dig! Varför kan du inte fatta att jag försöker här. Du som sa allt det där fina till mig, varför ljög du?! Du hade väl inte behövt göra mig så glad i onödan - även fast jag mådde så bra då. Så blir det bara värre och värre nu. Inget kommer gå i bra i framtiden för mig. Kan du inte se mig, se vad jag vill. Gör mig till en bättre människa!

Ovido - Quiz & Flashcards