Alla inlägg under januari 2012

Av Ulrika - 31 januari 2012 21:41

Hej. Idag har vi i klassen badat och jag simmade 1000 meter, 40 längder. Det var gött och jag gör gärna om det! Sedan hade vi typ svenska och bild, go dag! Jag och Elisabet kom hem och jag tittade på 90210 medans hon tränade på frisyer hon ska göra på mig på torsdag. Det ska bli kul att få åka och modella lite, frågan är bara hur ska jag göra? Jaja, det går nog bra! Jag ska tona mitt hår eller göra doppade toppar, det bli ju kult! Sedan har jag tränat zumba med Carolin och hennes mamma Eva, det va gött! Nu litter jag i min säng, nyduschad och insmord. Nästa stopp är tandborsten sen sängen! Vi hörs alla fina, puss

 

De bästa flingorna, nyttiga! Finns i smakerna blåbär & vanilj eller min absoluta favorit Äpple & Kanel, gött kött!

Av Ulrika - 30 januari 2012 18:43

Hej! Nu har jag läst färdigt svenskaboken och ska käka middag, sedan ska jag nog börja på Egoboost! Det gillar vi, måste även fundera ut på vilket sätt jag ska färga mitt hår. Jaja, ha det fint! Puss

Jag vill ha sommar! :)  

Av Ulrika - 28 januari 2012 18:28

Hon kan verkligen insperera mig! Hon är så smal och har ett sånt vackert ansikte! Denna låt är precis ny och jag kan bara inte sluta lyssna på den och tagen typ, glad liksom, JAG RYSER. Igår var hon med i skavlan och hon berättar så fina saker om sitt liv, mycket om att hon var ett flyktingbarn och att hon aldrig hade ett riktigt hem förens de kom till Sverige. Det är en fantastisk tjej, kärlek åt henne! Musikalisk!

 

You better hold on

Some many things I need to say to you

Please dont, Dont let me go

We said we would die together


Some die young

Av Ulrika - 28 januari 2012 11:32

Snart ska jag börja städa upp mitt rum, måste bara först koppla in lite musik i de stora högtalarna! Så himla gött. Efter det ska jag in till std med pappa, jag ska fixa lite saker som att fråga om sommarjobb osv. Här ska tjänas pengar! Jag skulle igentligen har hjälpt morfar med vissa saker idag men det får bli en annan dag. På eftermiddagen kommer Viktor, Carolin och Gabriel över på fika! Det kommer kanske lite bilder sen, vi får se. Måste även ta tag i ulla bakar... Åh, jag saknar Jakob, har ger mig sådan insperation! Jaja, jag får vänta till vecka sju då vi ska till Klövsjö innan jag får träffa honom!

 

Av Ulrika - 27 januari 2012 14:12

         

 

Först kapten röd + Movits!

Av Ulrika - 27 januari 2012 14:10

Av Ulrika - 27 januari 2012 10:40

Hej! Nu sitter jag på slöjd och vi har ingen lärare, sedan är det svenska, efter det drar jag hem! Hoppas på något kult ikväll! :) Jag har suttit på hela engelskan och kolla på lite klipp ifrån R&F dokumentär fast jag har redan sett alla! Dom är så goa och jag hoppas verkligen på att de spelar i sommar! Ha fin fredag! puss <3  

Ovido - Quiz & Flashcards