Alla inlägg under januari 2012

Av Ulrika - 14 januari 2012 09:20

Hejsan! Nu är jag vaken och snart ska vi åka iväg till Göteborg, Lindholmen för att gå på öppet hus för Ester Mosessons gymnasium! Jag hoppas på att det ska bli kul, att man får mer känsla för det, att det är fint och att lärarna är trevliga! Sedan åker vi hem, jag tänkte städa lite och efter det ska vi på kalas igen... Det är så skönt med helg och jag försöker att ta det så lungt som det bara går! Puss

 

En halvbra bild som jag tog på fräkniga och något mer bruna jag dagen efter hemkomsten ifrån Malta. Åh, vad jag önskade att jag fick åka utomlands i sommar igen! :)

Av Ulrika - 13 januari 2012 15:10

Hej! Idag har det vart gött i skolan, har haft kul! Ikväll ska jag på kalas. Ha det fint, puss!

Min myskatt

     

Av Ulrika - 12 januari 2012 19:26

Jag har hamnat i en depperiod av något slag, jag blev så sjukt trött på hela skiten, på livet och hur hur jag har det i mitt liv! Jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag kan inte bestämma mig för vad jag ska göra. Jag såg på en serie av en lång film och blev underbart läskigt förändrad av den. Nu vet jag inte vad jag ska göra, jag vill bara vara som henne. Jag vill ha det som hon hade och se ut som hon gjorde och få gråta som hon gjorde. När jag tänker på hur jag har det nu och att skolan är långt ifrån slut, att jag aldrig får vara riktigt ledig och lycklig som jag vill så vill jag vara dö. Jag vill bli ett anorexia barn och åka in någonstans så folk kan tycka synd om mig.

 

Av Ulrika - 11 januari 2012 17:51

Nu ska jag se på Kronjuvelerna, puss

Av Ulrika - 10 januari 2012 15:00

Hej! Nu sitter jag här ensam i huset, i mitt rum och njuter av min macka&nyponsoppa och att det är så städat och fint i här! Mums, nu önskade jag bara att vi hade pengar så man kanske fick måla om till vitt, köpa nytt skrivbord och skaffa sig en klädstång innan sommaren! Jag älskar när det är nystädat, vitt och fräscht!

     

Av Ulrika - 9 januari 2012 16:15

Hej! Nu, idag har jag grovstädat mitt rum och bytt lakan till de nya fina ifrån Ikea! Mums på rummet, har även städat ut julen så jag måste hitta en annan lampa att ställa i mitt fönster. Räknat lite dagar, färgat ögonfransarna, tömt kameran och är precis hemkommen ifrån en liten promenad i snön som föll i förmiddags! 

             

Nu ska jag titta igenom mina kvitton under året 2011, får se hur mycket jag har spenderat. Åh, det luktar gott, min mage kurrar, korvsoppa med rotfrukter ska vi snart äta. Sedan hoppar jag in i duschen och sedan är det Sveriges mästerkock på tv, kult! Jag är en sådan som gör listor till mig själv, långa sådana, mycket att bocka av men det är så skönt att ha mycket att göra en dag som denna. Kvar på "to do" listan är duscha, ansiktsmask och måla naglarna! Här är också några bilder ifrån igår:

           

Av Ulrika - 9 januari 2012 15:25

Ovido - Quiz & Flashcards