Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Ulrika - 2 januari 2012 21:47

Hej! Idag har jag varit ute och gått, kollat på film och allmänt grejat! Målade naglarna silver glittriga, lite såhär efter nyår i januari! Just nu dricker jag smoothie :)

   


Av Ulrika - 2 januari 2012 18:33

& några viljor typ :)


- Äta rätt + träna = bli nöjd med min kropp

- Börja jobba med mig själv = Jag måste skaffa mig bättre självförtroende

- Säga ja till mer saker = Ha fett kul helt enkelt, sluta oroa mig över saker - Det löser sig!

- Höja mig i några ämnen innan spännande gymnasietiden börjar!

- Sluta knäcka leder som nacke, fingrar, rygg och höfter

- Försöka spara pengar

- Resa någonstans med mina vänner


De jag kom på för tillfället! Hoppas på ett toppenår med massa härliga vänner!

Ovido - Quiz & Flashcards