Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Ulrika - 17 januari 2012 22:35

Nu ligger jag på min säng och funderar över vad jag ska göra imorgon. Vi är ju lediga för att lärarna har studiedag, skönt! Igentligen hade jag tänkt att sova länge men tänkte att jag kanske skulle gå upp tidigare för att hjälpa Inga så jag kan tjäna en slats och sedan åka in till std för att kolla på lite saker jag hade tänkt att titta på! Annars behöver jag väl städa och baka. Vi får se hur det blir. Nu ska jag duscha och sedan mysa :)           

Av Ulrika - 17 januari 2012 21:03

Jag har fått dille på Foster the people! Just dessa två låtar än så länge! Lyssna på Spotify, där är det bättre kvalité och låter bättre! :)

Av Ulrika - 17 januari 2012 16:29

 

Nu ska jag ut och springa. Vi hörs, puss  

Ovido - Quiz & Flashcards