Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Ulrika - 1 januari 2012 13:54

Shulululu alla ladies and ladies friends! Min 15:one nyårsafton går inte att beskriva! Den var sjukt bra, massa härligt folk och bra musik med galen dans... Det blev en aning för mycket för mig kanske, hehe, men jag hade sjukt kul! Som när jag och Annie drog ut första gången och skulle pissa. Annie babblade på om massa saker och jag höll på att skratta ihjäl mig! Puss på dig annie, jag älskar dig! Under självaste tolvslaget var vi hos Hugo och vi dansade, drack champagne... det lilla vi fick för det mesta sitter nog i människors kläder och hår. Fick vi ens i oss något, jag tror vi typ vaskade 4 flaskor eller något? Jag har tagit några bilder, som är lite suddiga och väldigt oranga? :( Filmad gjorde jag också men det är inte så mycket att se, lägger nog upp en utav dem...

Hoppas alla har haft en riktigt bra kväll och nu fortsätter allt! Låt festen börja!

                           

Så himla fina!


 


 
 

Ovido - Quiz & Flashcards