Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Ulrika - 7 januari 2012 13:21

Hej! Idag är jag hemma antar jag, det är fett tråkigt väder ute och jag längtar ihjäl mig efter Felicia och snön, hela skönheten! Jag vill här ifrån, ifrån alla som bor här och bara få tänka och vara själv. Träffa liv och åka skidor och allmänt njuta av friheten och lyckan! 5 veckor kvar tjejen, håll ut!


Jag vaknade och åt frukost framför skidåkning på tv, det bästa! Jag har fixat mig och nu sitter jag i soffan framför min dator. Jag har redigerat bilder på photoshop och nu ska jag ladda upp alla mina bakbilder på blogger, sedan ska jag göra inlägg på min bär royle. När jag är färdig med det ska jag och Jakob gör en ny toppbild på ullabakar. Hoppas det blir något snyggt! 


Trots vädret får jag väl ta mig ut på en promenad som vanligt, ska även städa upp lite innan jag duschar. Ikväll ska jag kolla på gladiatorerna igen, jag kommer ihåg när det sändes på tv då jag var yngre. Jag och min syster stod berädda med varsin kudde och lekte att vi var gladiatorer så när de räknade ner på tv började vi fajtas...


Det är bara tråkigt att läsa bloggar när det inte lägger ut bilder så jag tänkte visa min fotolåda :)

     

Den fungerar väldigt bra och det blir fina bilder i slutändan, speciellt när man redigerar upp dem lite i photoshop.

Jakob hade beställt en liten manick till sin iphone, en makrolins som gör att han bara kan ta bilder väldigt nära när han satt på den, det är sjukt coolt och han har fått flera fina bilder...

        

Skruven och nöten är också i min ljuslåda. Just nu lyssnar jag på Maggio - Jag vill ha sommar! puss

Ovido - Quiz & Flashcards