Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Ulrika - 9 januari 2012 16:15

Hej! Nu, idag har jag grovstädat mitt rum och bytt lakan till de nya fina ifrån Ikea! Mums på rummet, har även städat ut julen så jag måste hitta en annan lampa att ställa i mitt fönster. Räknat lite dagar, färgat ögonfransarna, tömt kameran och är precis hemkommen ifrån en liten promenad i snön som föll i förmiddags! 

             

Nu ska jag titta igenom mina kvitton under året 2011, får se hur mycket jag har spenderat. Åh, det luktar gott, min mage kurrar, korvsoppa med rotfrukter ska vi snart äta. Sedan hoppar jag in i duschen och sedan är det Sveriges mästerkock på tv, kult! Jag är en sådan som gör listor till mig själv, långa sådana, mycket att bocka av men det är så skönt att ha mycket att göra en dag som denna. Kvar på "to do" listan är duscha, ansiktsmask och måla naglarna! Här är också några bilder ifrån igår:

           

Av Ulrika - 9 januari 2012 15:25

Av Ulrika - 9 januari 2012 13:07

 

Ful & lökig bild, man ser helkonstig ut...

 


Så här såg jag ut någon dag, utan smink... Jag är ju väldigt ljus och har ju knappt några ögonbryn :(

   

Man ser inte så stor skillnad här, men ändå något! Om jag inte har smink så är jag väldigt ljus och nu när jag färgat ser det ut som jag har en aning kajal och pytte mascara av något slag. Det är iaf någonting, Elisabet hjälpte mig! :)

Jag sitter just nu och lyssnar på lite goa låtar, Rebecca & Fiona! Nu ska jag fortsätta att städa! Puss


Av Ulrika - 9 januari 2012 09:42

Hej! Idag har jag en del saker att fixa eftersom att helvetet börjar imorgon! Vi får se om jag ska vara med vänninorna också! Lite senare får ni några fikabilder från igår när jag var inne i std med Annie & Fika och miiste!

Vi ses, puss :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards