Alla inlägg under januari 2012

Av Ulrika - 26 januari 2012 13:38

Hej! Nu sitter vi på sista lektionen och jag längtar tills jag får sätta mig på bussen med musik och sedan komma hem och mysa med en bok! Här är en liten bild ifrån picnik som jag pillade med idag, haha, något överedigerad...

Som ni kanske har sett så ska picnik läggas ner och då får använda allt, till och med premium sakerna.

Vi hörs, puss  

Av Ulrika - 25 januari 2012 22:05

Jag saknar sommaren nu. Att vara ute en varm kväll, känna lukten av cider och en lätt ton av cigrarettrök i solnedgången, sittandes där på ett berg med fina vänner uppfylld av glädje och sång! Att få klä sig lätt i ett par shorts, ett par jeffrey campbell, en slarvig tofs med en hatt på huvudet, åh. Jag drömmer lite här!

                                 

Av Ulrika - 25 januari 2012 19:07

Hej! Idag är det onsdag och vi har haft redovisning, just nu är alla jobbiga, stressiga jobb färdiga! Just nu ligger jag i sängen och chillar med musik och lite bildredigering! Snart ska jag käka sedan blir det Sveriges mästerkock!

Idag har jag varit i Göteborg med Annie & Fika, vi käkade sushi och gick på stackbucks och fikade! Sedan skulle de vidare mot öppet hus på ett gymnasium, då satte jag mig på bussen hemåt, det är så skönt att sitta själv och lyssna på musik i sina tankar! Här är en liten bild :)

Glömde kameran tyvärr, sålänge fick det bli suddiga mobilbilder...    

Av Ulrika - 24 januari 2012 13:35

Hej! Nu sitter vi på IUP och efter skolan ska jag in till std och kolla på lite saker sedan ska jag på spinning med mamma. När jag kommer hem ska jag plugga no för imorgon har vi redovisning, jobbigt! Jaja, efter det får jag väl försöka ta tag i mig själv och typ uppskatta livet, eller vad som. Jag har svårt med det när jag går i skolan, men håll ut, aldrig att man hoppar av sista året! Jag är stark! hehe, carpe diemgirl!

 

En bild på Gabriel från somras när vi skulle till stranden och bada! Killen älskar vatten, goknul!

Av Ulrika - 22 januari 2012 10:45

Mjölkus med flingus + blodapelsinus!  

Av Ulrika - 21 januari 2012 19:34

Hej! Idag har det snöat och jag har gjort lite olika saker, de senaste timmarna har jag pluggat. Snart ska jag duscha och sedan är det P3 GULD på tv, åh så kul! Här är några bilder från dagen:

   

 Jakob hällde ut drinkmix i snön, han ville inte ha kvar den.

           
+ lilla jag då, puss

Av Ulrika - 20 januari 2012 11:27

Jag är sugen på att åka in till Göteborg och ta en starbucksfika! Vi får se vad fredagen har att erbjuda. Jag känner ändå för att vara hemma och ta det lungt, eller träna eller typ komma hemifrån och mysa, jag vet inte. 

 

Jag vill börja i balett och bli fin och smal i kroppspråket istället för att vara kutryggig och ah.

Ovido - Quiz & Flashcards