Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Ulrika - 16 mars 2012 21:00

Hej. Jag gymmade förut, duschade och sedan åt vi hemmagjorda fiskpinnar, mumma! Sedan har vi suttit vid köksbordet käkat godis, pratat och skrattat en massor! Nu ska jag göra ett snabbt inlägg på Ulla bakar. Jag mår väldigt bra just nu, en del problem hemma men vi försöker ändå har roligt och skratta bort en del sorg. Jag älskar mina vänner något enormt och jag vet verkligen inte vad jag ska göra utan dem i skolan och min vardag! Sov länge och gott inatt, så mådde allmänt bra och har skrattat massor i skolan! Tyvärr blev inte iget med bruttorna ikväll men jag hoppas på att få träffa den imorgon kväll eller så. Jakob fyller 22 år imorgon så vi ska fira honom! Jag har tyvärr inte en hel bild på mina felicia, annie och fika - vi måste ta det! Jag hittade en bild i en bildmapp iaf, inte den vackraste och nyaste och mognaste men ah... 

 

Jag vill bara att ni ska veta att jag älskar er och känner mig så trygg med er, jag vet när och hur jag ska prata med er om problem och annat kul! Fredrik, Anneli, Felix och Ulrik - mumma på oss! 

Ovido - Quiz & Flashcards