Alla inlägg den 27 december 2011

,

Av Ulrika - 27 december 2011 20:47

Först så känns allt bra och sen så åh, blä. Jag får panik. Du har förändrats så mycket, jag gillar det inte, men jag antar att det är för att du är mer populärare och snyggare. Varför ska livet vara så orättvist? Varför kan inte jag få synas och ha vänner som du har. Varför har inte min familj tillräckligt med pengar så jag kan få det som du har det? :(

Av Ulrika - 27 december 2011 18:59

Hello. :) Nu ligger jag i min säng och ska se på Elsas värld. Jag fyndade lite saker på rean idag, jag är väldigt nöjd! En mascara, tre trosor, en tröja och ett stort ark på bokia till min ljusbox... Jag saknar mina vänner och hoppas på att jag kunde träffa Annie imorgon eller på torsdag, Hoppas att alla har haft det bra och har det bra, vi hörs. puss <3

Av Ulrika - 27 december 2011 13:35

Hejsan! Igår var jag till kyrkan, sedan vidare till Bauhaus för att inhandla lite saker till min ljuslåda jag har gjort nu.. Jag har även laddat ner Photoshop. Det är väldigt kul att jobba med det, det ska minsann bli fina bilder på baka med ulla! 

Här är den :)

Idag har jag och Jakob bakat chokladfondant så det åker upp på baka med ulla sedan! Men nu ska jag åka in till stenungsund för att kolla runt lite. Ha det fint, så hörs vi. Jag saknar mina vänner, puss. 

Ovido - Quiz & Flashcards