Alla inlägg under december 2011

Av Ulrika - 19 december 2011 20:09

   

En bild som Liv spontantog på mig när jag tittade ner. Jag gillar den, men ändå inte.


 

Gullhönan lirar lite gitarr och härlig sång.    


   

"Att äta nutella direkt ur burken med en varsin sked är det bästa."

   


 Jordgubbar, grädde och socker smakar inte annat än sommar.

   

Fin tjej.

   


 Puss på dig,

 

Du är bäst!

Det var den sista dagen vi träffades på lovet, sedan i somras. Jag saknar henne sjukt mycket, vi har alltid så kul och det känns alltid så bra när vi är med varandra. Fast när vi har varit ifrån varandra som nu känns allt bara jobbigt, men ändå inte? Denna dag hade jag sovit hos henne och vi hade varit på loppis, myst med hästen, badat och tillslut hamnade jag, liv, hennes lillasyster och gitarren på deras balkong. Det var sol och jag mådde bra, förutom att jag visste att jag skulle säga hejdå till henne en halvtimme senare. Ta mig tillbaka till tiden! 

Av Ulrika - 18 december 2011 10:46

Hej :) Jag vaknade nio och gick upp och duschade, åt, mysade med kissen och tittade på musikhjälpen och lite bloggar. Nu drar jag in till Göteborg och myser lite. Puss <3

             

Av Ulrika - 16 december 2011 14:57

Hej! Idag har varit kort och chill! eller ah, det blev typ inte det. Kom till skolan, Åsa var inte där så vi läste en text, hade slöjd och sedan drog jag och Annie till statiol för att ta ut pengar... Sedan kom vi till so:n, jobbade i en halvtimme och slutade sedan. Vi satt i ett grupprum och väntade på bussen, eller ah, vad gjorde vi, jag och fika missade bussen... Satt och väntade till vi började gå, valde att gå mot Röd Express och fick för oss att det var den som kom så vi började springa... men det var inte den.... tog bussen, gick hem till fika och försökte ta ut hennes trampis ur skjulet (svårt!) sedan körde vi iväg och hon släppte av mig. Nu ligger jag i min säng och tänkte igentligen baka idag, om jag inte hade varit så korkad och missat bussen för då hade jag varit hemma tidigare och det hade varit ljust och jag skulle kunnat baka och tagit kort... Meeeeen nu går inte det så baka med ulla får läggs ner, tyvärr. Om det är en tid jag känner att allting händer på samma gång och jag hinner knappt göra någonting av det så är det nu! Måste uppdatera, måste träna på dansen, måste ha två dansuppvisningar, måste till göteborg och låta Leila signera en bok åt mig, måste shoppa, måste titta till musikhjälpen-glasburen och måste umgås helt enkelt. Hur skulle ni fått till detta? Asså snälla, jag får panik! Jaja, nu ska jag se på lite program. Puss

 

Konstig bild, ja vet.

Av Ulrika - 13 december 2011 20:55

We all want someone there to hold 
We just want somebody 
We all wanna be somebody's one and only 
We all wanna be warm when it's cold 

Av Ulrika - 11 december 2011 18:45

 

Av Ulrika - 11 december 2011 13:58

Hej. Jag kom precis hem, har varit ute och gått i 2 timmar. Det var väldigt skönt. Med solen, musiken och tankarna. Jag börjar dock typ bli förkyld, igen!, min hals är jobbig och jag mår illa! Kanske att jag blir det nu så jag hinner få bort det innan jul. Nu ska jag förbereda maten och titta på skidskytte. Vi hörs, puss <3

Av Ulrika - 11 december 2011 11:27

http://www.videofy.me/robinstjernbergs/326871

Ovido - Quiz & Flashcards