Alla inlägg under december 2011

Av Ulrika - 27 december 2011 13:35

Hejsan! Igår var jag till kyrkan, sedan vidare till Bauhaus för att inhandla lite saker till min ljuslåda jag har gjort nu.. Jag har även laddat ner Photoshop. Det är väldigt kul att jobba med det, det ska minsann bli fina bilder på baka med ulla! 

Här är den :)

Idag har jag och Jakob bakat chokladfondant så det åker upp på baka med ulla sedan! Men nu ska jag åka in till stenungsund för att kolla runt lite. Ha det fint, så hörs vi. Jag saknar mina vänner, puss. 

Av Ulrika - 25 december 2011 21:52

Julafton - julmat hos Viktor och Carolin. Inte de bästa bilderna, men något iaf. Gabriel var jätte glad och kramgo den morgonen!

  

                     

 Avslutning i skolan

   

Jag, felicia och fika var in till Göteborg & åt först på jensens.


        


 Hej dubbelhaka...

         

Sedan drog vi oss vidare - Jul på liseberg   


         

  Våran fina julgran här hemma

    


 & jag :)

 

Av Ulrika - 25 december 2011 18:43

Shit. Alla fick tydligen en iphone i julklapp. Då tänker jag glädja alla jävlar och säga att jag också är nöjd med mina små. :) pussis!


 

Av Ulrika - 21 december 2011 16:28

   

<3

Av Ulrika - 21 december 2011 16:14

http://bcove.me/xkoipgqd


<3

Av Ulrika - 20 december 2011 16:32

                     

Den de bästa bilder, det är ju inte så lätt att ta genom glas... Men det var väldigt kul att vara där och se dem in real ;)

Ovido - Quiz & Flashcards