Alla inlägg under december 2011

Av Ulrika - 10 december 2011 15:03

Hej! Idag har jag en bra dag, go känsla! Jag gick upp, duschade av mig, käkade och drog till dansen. På bussen satt jag och annie med fika och sophia, mys! De skulle in och shoppa lite, jag vill också! Men dansen gick väl bra, sista gången innan uppvisning nästa lördag. Så vi fick ha på oss de opassande kläderna vi ska ha på uppvisningen, jag kan inte förklara hur de ser ut... Nu ska jag kolla på julkalendern och sedan gå och fixa mig eftersom jag ska till fika ikväll! Det kommer bli kul! Puss :) 

Av Ulrika - 8 december 2011 15:25

Hallå! Dagen har varit kul! Vi har skrattat mycket och saker som kändes sådär känns bättre nu. Jag har dock ätit lite för mycket mat idag, så det bli att skippa middag. Nu ska jag se på kaka på kaka. Hoppas ni haft en bra dag, imorgon är det fredag! Tagga gött! ;)

,

Av Ulrika - 7 december 2011 09:04

Dagen igår slutad inte som jag ville. Jag ringde farfar och pratade med honom, det är hjärtskärande att höra honom så svag och ledsen över att vi aldrig träffas. Det var jobbigt, men andå skönt att få gråta ut lite. Idag är jag jättetrött och allmänt ledsen på livet. Jag hatar att behöva längta till någon och något så mycket som jag har gjort alla år, men nu är det ännu värre! Det är så svårt när man är 15, familjen har dåligt med pengar och om jag föreslår någonting så blir de bara arga. Jag är ju glad över det jag har här, men man börjar bli lite trött på allt. Det går inte en dag utan att jag tänker på hur det skulle varit och det gör mig bara less, jag orkar inte längta mer.

Av Ulrika - 6 december 2011 15:04

Det har snöat! Hej, föresten! Idag har vi varit flummiga och glada i skolan, och själva skoldagen har varit chill liksom. Inga dumma kommentarer och sådant ifrån Gustav, förutom att han skulle vara "cool" och föreslod att det skulle stå "Monster" på klasströjan. Inte okej. Jag satt och tänkte på lite mysiga saker på bussen som gjorde min glad! Också har det ju snöat :) Jag är ju jämt, det är därför jag nu väntar desperat efter snön som redan har kommit i Klövsjö. De åker resan skidor liksom, ta mig dit. Men nej, nej, jag, pappa och alfons är de enda som vill åka i år över jul. Så man får ju vänta ett halvår då, känns det som! Det det hart snöat blir allt så mysigt, ljust och åh, jag bli bara väldigt glad av det. Nog talat om det. Jag är glad idag! Kolla in:

         

Nu sitter jag vid mitt skrivbord och myser med tända ljus, vörtbröd och te. Det är mums! Jag ska ringa min farfar. Sedan blir det lite mysiga julprogram! Puss <3

Av Ulrika - 5 december 2011 19:58

Haj! Igår var jag hemma och hela familjen var samlad, mums på Gabriel som är så go! Han kramas och hårt och pussar en på munnen, mysunge. På kvällen satt vi och drack te och åt mammas vörtbröd. Idag är det måndag, vilkeg betyder skola igen. Bläää, trött och allmänt tråkig dag! Nä, nu får det ta och hända någonting! Allt är så tråkigt överallt, kan man inte bara få göra något riktigt oväntat och riktigt som man aldrig kommer glömma!


 

Osminkad och söt tjej innan promenad igår, halvbra bild.

Av Ulrika - 5 december 2011 19:54

 

Av Ulrika - 5 december 2011 19:42

Den bästa dublåten, &radic;

Ovido - Quiz & Flashcards