Alla inlägg den 4 november 2011

Av Ulrika - 4 november 2011 17:06

Hej! Ikväll ska jag till Bögiz, fest hos bögiz, fest hos bögiz, nu, nu, nu! Det ska bli grymt kul, kommer en massa folk, tydligen en massa ifrån stenungsund, kul att träffa nytt! ;) Jag taggade så grymt igår, idag har jag bara gått runt och tänkt på onödiga saker, opeppad som jag var. Men nu börjar det kännas mer gött! Allt kommer bli asanajs med mattes hus, altan och stor trädgård, hoppas så äckligt grym musik också, då går allt bra! Ikväll kommer jag se ut såhär: 

 

NOT

Jag sitter här med ansiktsmask och förbereder litte. Sen ska jag duscha och sminka mig.Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, cheap monday jeans med hög midja, kanske?

Jag är inte bra så sådant här...

Det blir att sova hos Bögen också, hoppas på en grym kväll med mycket skratt och gött umgänge, typ. 

Vi hörs och ses , puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards