Alla inlägg den 19 november 2011

.

Av Ulrika - 19 november 2011 19:36

Hejsan! Idag har jag varit på dans, det var väl kul... :) Jag har varit taggad och längtat ända sedan förra gången, men Annie var inte med idag och då blev det tråkigt + att de två störiga fjortisäcklen ska hålla på och skratta åt en. Hallå, jag är här för att jag älskar att dans, vad glor ni på, snälla! Typ väx upp, skaffa er ett liv förfan!

Allt var kaos på dansen också för att läraren hade tänkt fel varje gång typ, så vi fick ta om det väldigt många gånger. Vi la till den sista delen där vi skulle gå ner på golvet och , åh, tillslut fattade jag ingen ting. Vi körde en annan "'uppvärmning" också, som inte var så bra så jag har sträckt mig i benet. + att det är så dystert väder!

Typ hej deppig, hur mår du igentligen?

Sedan har jag käkat och suttit vid datorn. Nu ska jag och mammi se på tv. Vi hörs, kram

 

Ovido - Quiz & Flashcards