Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Ulrika - 9 februari 2011 23:17

Ikväll har jag varit på ungdomscafét. Det var jättemysigt, jag träffade en massa härliga personer! Bland annat min kusin, så sjuukt go är hon! Gud var också med oss, det var gosigt! Men nu är jag nyduschad, hemma i mitt rum som också är rent & nystädat. Finns det något bättre än ett nystädat rum och rena lakan. Svar nej. 

Här är ett litet resultat:

INNAN, Kan vara värre... (Kanske inte hos mig, haha)

    


      God natt   

Av Ulrika - 9 februari 2011 16:17

Nu är jag hemma och jag mår så bra just nu. Förutom att jag väntar ett mail som jag gärna vill ha svar på nu! Jag har precis ätit banan och en liten kladdkakebit. Så tjock är jag. Noprovet är avklarat nu, så himla skönt! Alla känns bra just nu. Bara alla andra mår bra så! :) Ikväll skall vi till ungdomscaféet och imorgon blir det en vanlig dag och på Fredag skall vi mysa med miniuppsats och gooodis! Direkt efter skolan drar jag till Klövsjö! Ååååååå, jag läääääääääängtar såååååå! Det blir pappa, mamma, Viktor & Carolin & Gabriel, Jakob & Moa, Elisabet och jag, oså katterna såklart! Vi skall mysa, med födelsedagar och alla hjärtans dag! Också skall vi åka skidor och jag skall åka med Felicia, Yiiiiiiiihaaaa! Efter den veckan skall jag praktisera på Eat, det kommer blir Great! Yiiihaaa! Nu kan jag göra dom sysslor jag vill och bara mysa ner mig i soffan. Men först, här är dagens utseende.

  Urk på mitt rum just nu, men snart är det fint igen! :)

Ovido - Quiz & Flashcards