Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Ulrika - 10 februari 2011 21:49

     Här var jag 3-4 år   Här var jag 1 ½ år :)     

  Haha, jadu, småtider småtider!  :)


  

Asså ser ni bilden nedanför, det är helt sjuuukt vilket långt hår jag hade! Ända ner till rumpan och jag kommer ihåg hur jag kunde sitta på det :o   

  

När alla var yngre och innan nästan alla skaffade sig flick./pojkvänner så alla träffades och hade grillkvällar! Så himla mysigt !

  

Jag & liv, haha!

  

Jag var tvungen att lägga ut denna söta bild! Haha, så små och så längesedan!

  

Haha, pjamasbyxornas kungar! Undra vems snorrar som gömmer sig här...?

Ja ni... Tjejer :D

  

Jag gillar denna bilden, den är så flygig! :)

  

Ååå, sophia! Det här är ju bara kärlek! <3

  

Haha, mina söta välpåklädda troll! Älskade dom kvällarna <3

  

Man blir gråtfärdig, blir man inte det ? <3 Ååå, ÄLSKA!

  

Haha, jag sittter och skrattar åt alla på denna bilden! Så gosigt!"

  

AnnieBanan första gången hon var hos mig :)

Gosigt hår!

  

Ja, såhär kul kan man ha när man är wannabe och är med sig själv!

  

  

Annie! <3 Sekunderna innan hon fick skrattattack över att hon drog med tejpen runt trädet typ 50 ggr! Ojojoj, va vi skrattade. Annie, Felicia och jag! :D

Det glömmer man inte! ;)

  

Det här är en bild jag aldrig glömmer alltså! ;) Finns det något som man inte gillar med denna bild! Näää, underbart! <3

Puss & Kram på er, det kommer nog mer någon annan gång. Men nu måste jag sova för att jag är trött. Jag har städat huset och packat och grejat med en massa annat. Så nu blir det lite sömn!

Av Ulrika - 10 februari 2011 20:35

Förlåt för att jag är en sådan dålig vän. Jag förtjänar att mista er!

Av Ulrika - 10 februari 2011 15:46

Hejsan! Nu sitter jag här och äter min goda , ungsgjorda macka. MUMS! Snart få jag lägga på ett kol för att jag skall städa hela huset och sedan skall jag packa inför imorgon, då jag åker! :) Men nu skall jag elda. Vi hörs sen, hej!

 

Ovido - Quiz & Flashcards