Alla inlägg under februari 2011

Av Ulrika - 4 februari 2011 11:47

Nu sitter vi på håltimma, innan svenskan eller vad det är. Men jag vill sluta nu!

hihi ;)

Av Ulrika - 3 februari 2011 20:45

Hej! Nu sitter jag och Fanny här och äter vårat nybakta bröd, typ som efterrätten till köttbullarna vi gjorde, hihi! Det vart super gott! För vi är ju så grymma, eller hur?

Vi har haft jättekul idag, du är så mysig Faaannny! Nu sitter vi och nördar Bubble Island, med hennes mamma, haha! Det är kul. Men snart skall jag hem. Ska dra nu, här är bilder från idag: 

Jag ;)Focaccia med oliver och soltorkade tomater, gottgott! <3

Av Ulrika - 3 februari 2011 16:38

Hej! Nu ligger jag i sängen hos Fanny, vi skall redigera bilder i fotoshop, som vi tog ute förut. Får se hur det blir, hihi. Vi har inte så mycket att göra men vi får se vad det blir sedan, vi skall bog baka lite. Puss och kram på er sålänge :) <3

Av Ulrika - 3 februari 2011 16:20

  Bilder från igår, eftersom jag inte bloggade så mycket då. hhi <3

Av Ulrika - 2 februari 2011 15:23

Nu sitter jag i skolan och väntar på bussen. Idag har det varit en bra dag tycker jag!

Sådär lagom flummig! Det ända jag känner nu är stress. Vi har en massa tills imorgon och jag kan inte så mycket av det, blööööö. Bara för att min hjärna är dum och alla andras snälla. När jag kommer hem skall jag dricka te och äta och plugga gärnet, ändå in på kvällen! Det dåliga med sånahär dagar är dels för att man inte hinner träna. Inte för att jag gör det samma dag, men man gottar ju bara ner sig då!

Snart kommer min buss, vi hörs. Puss hej :)

Av Ulrika - 1 februari 2011 17:29

1:a Februari startas med skit i skolan, ont i huvudet och en stor hög av skolböcker + en jobbig strålande dator! :@

Men praktikplats med alla uppgifter är klart nu! Nu skall jag plugga men snart äta, efter det fortsätter jag! Så jag kommer nog inte blogga något mer idag, jag vet jag är tråkig då. Men vi har sjuuukt mycket läxor nu. Jaja, här kommer en ledsen och lollig bild på mig. 

Bilden talar. 

Jag orkar inte med dig längre. Ibland just nu har jag bara lust att klämma ur dig som en citron! Jag vill inte höra på ditt tjafs längre, fatta hur jobbigt det är!

Du tror att man inte fattar vad du håller på med, men du jag vet mycket väl. Så ta och lägg av med allt, annars lämnar jag dig.

Ovido - Quiz & Flashcards