Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Ulrika - 18 februari 2012 21:56

Hej. Jag har packat upp och tvättat kläder, städat rummet och målat naglarna. Jag har haft en bra vecka. Den började med att vi for upp till Klövsjö där Elisabet satt och lipade över att Fredrik inte kunde åka med samt att Alfons hade kissat ner hennes plats i bilen. Så började det hela, jag var överlycklig av att vi hade kommit fram och fick diarée. Gick på toa flera gånger per dag och blev aldrig mätt. De andra var lite sjuka och Carolin fick tillslut feber. Gabriel var så himla fin, han gör min så lycklig & jag har lärt känna honom mer under denna vecka, allt om hur han är! Åh, nu längtar jag till sommaren. Jag åkte skidor och pulka, var med Felicia och dagarna gick så himla fort. Skulle åkt på dollar och varit med Liv, men hann inte. Elisabet fick sin vilja igenom och vi åkte hem igår. I sommar var det ett år sedan jag träffade Liv. Här är det ett drygt äckel pissväder! Jag säger att det är synd för de som inte får uppleva riktigt vinter. För det här kallas inte vinter, det är därför alla hatar "vintern"?

     

Jag har sett på Melodifestivalen och snart ska jag lägga mig. Imorgon ska jag nog gymma, vi får se. Jag har i alla fall riktigt fina planer inför veckan, ska bli så fett gött att träffa brudarna igen!





Ovido - Quiz & Flashcards