Alla inlägg under februari 2012

Av Ulrika - 7 februari 2012 19:14

Jag har nu varit och gymmat, ska läsa igenom min engelska och se på halv 8 hos mig. Jag vill ha lov.

 

Av Ulrika - 6 februari 2012 20:25

Idag blev det tyvärr ingen träning förutom i skolan då, men jag har hunnit kollat igenom lite serier. Nu måste jag läsa igenom svenskahäften inför imorgons nationella prov. Ja, jag har inget att säga. Jag vill bara att veckan ska gå över så man får lov någon gång,

 

Av Ulrika - 5 februari 2012 20:56

 



     

             

Av Ulrika - 3 februari 2012 23:54

Hej. Idag är det fredag och det är såååå skönt att det är helg, bara en vecka kvar med lite nationella prov i svenska och en engelska redovisning. Det kommer gå fort för att jag längtar så sjukt mycket till nästa fredag, då åker vi till Klövsjö! Idag har jag gymmat med pappa och bara chillat framför tv:n med mor och far. Det är så skönt att vara hemma och inte behöva tänka på massa andra saker. Imorgon ska jag göra lite olika saker, hade behövt pengar, ska åka in till Göteborg, måste blogga, måste ta kort, sedan ska jag till Felicia osv. Det är gött med dagar man har planerat så man slipper att leka nolifer hemma, även fast det kan vara skönt ibland! Jaja, jag är trött och klockan slog precis tolv. Nu ska jag byta och sedan sova. Hoppas ni har haft en fin dag! Vi hörs, puss

    '

Någon gammal bild.

Av Ulrika - 2 februari 2012 18:32

Idag var jag ju ledig ifrån skolan och åkte in till Göteborg med Elisabet. Vi var på salongen som dom är i nu under skoltiden, där dom tar kunder osv. Vi började med att välja färg och sedan har hon slingat det i en blondare ton och en mer kopparton.. Man ser det tydligt ibland och inte så tydligt andra gånger, jag ska nog lägga i lite till snart för jag gillade det! Det blev lite fylligare oså! Sedan började hon att tuppera och sätta upp min 60-tals frisyr. Vi käkade på Subway, första gången för mig och åh, gott är det! Vi gick sedan vidare till den andra fotoskolan som de sammanbetade med och så fotade vi mig på lite olika sätt - hon tyckte att det gick jättebra och det var kul! Jag tog lite bilder under dagen, för att man satt ner och väntade och lite så! - Störig sak på spegeln...

           

     

Av Ulrika - 1 februari 2012 15:38

Nu ska jag duscha och sedan mysa ner mig i soffan med lite käk och titta på 90210. Efter det ska Elisabet öva frisyr på mitt hår igen, då ska jag kolla på top model Sverige, riktigt kul att det har börjat! Imorgon är jag ledig ifrån skolan och ska hänga med Elisabet till hennes skola osv. Det ska väl bli kul! Ah, vi hörs.

 

Detta gillar vi!

Ovido - Quiz & Flashcards