Alla inlägg under oktober 2011

-

Av Ulrika - 19 oktober 2011 22:41

Eller så slutar man tro så mycket och försöker istället för att bete sig som man gör. Det är faktiskt rätt jobbigt åt detta håll också.

 

Av Ulrika - 19 oktober 2011 17:19

DAGENS VILL HA: Pengar, glädje, frihet, kärlek
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, enkel tröja, varm jacka
DAGENS FRISYR: Nyduschat utsläppt
DAGENS LÅT: Touch - Elissa Franceschi
DAGENS PLANER: Plugga...
DAGENS SAKNAD: Liv
DAGENS DUMMASTE: Gustavs kommentarer
DAGENS MISSLYCKANDE: Lycka
DAGENS DROG: Sötsaker
DAGENS KÖP: nothing
DAGENS GODIS: Choklad och kakor
DAGENS HUMÖR: Inte på topp iaf
DAGENS ROLIGASTE: Fråga inte mig

-

Av Ulrika - 18 oktober 2011 15:30

Jag har ännu en gång gråtit över att någon har åkt ut i True Talant, Robert, min myspojke! Åh, han är så fin! Urs, nu blir allt så tråkigt! :(

 

Nu måste jag plugga igen! Ta mitt liv tillbaka, snälla någon.

Om skolan är livet, vem fruktar då döden?

Av Ulrika - 17 oktober 2011 14:59

Hej! Nu är jag hemma! Ska käka och se på något program, sedan blir det plugg.

Puss <3

Av Ulrika - 15 oktober 2011 16:43

Hej! Idag var jag på topp när det gäller dansen, det var lätt att lära in de nya stegen och det sitter bra i huvudet nu, så det är riktigt kul att dansa. Även fast jag är såååå opeppad varje gång innan, så är jag oftast nöjd efteråt. Jag hade ätit dåligt till frukost, hade och i huvudet och var väldigt hungrig när jag kom hem så slängde ihop lite mat. Nu har jag och mamma vart iväg och hämtat min jacka som kom ifrån H&M. Det är väldigt vintrig, varm och stor typ, så kommer nog inte börja använda den än tror jag, vi får se i och med att det är så sjukt kallt på morgnarna. Här är några bilder från imorse, och lite annat... :)

Nu hade jag tänkt att se på True Talant, men mamma vill att jag ska baka, måste uppdatera Baka med ulla!

           Sen ska jag städa mitt rum och duscha...

Av Ulrika - 15 oktober 2011 11:40

Hejsan. Imorse gick jag ut och tog lite frostiga morgon höstbilder, lägger upp dem sen. Men nu ska jag klä på mig inför dansen, packa min väska med lite saker och kolla upp buss. Sedan cyklar jag ner till bussen och möter Annie, förhoppningsvis. :) Idag ska jag väl städa mitt rum, försöka uppdatera baka med ulla och bara ta igen det jag behöver. Jag hinner inte med det jag vill i mitt liv just nu, ingenting - vilken innerlig stress! Jaja, vi ses sedan. Puss på er

 <3

Av Ulrika - 14 oktober 2011 15:55

Hejsan! Idag är jag nöjd, hade nytvättat hår och mysa fina kläder på mig... hehe :) Jag var allmänt glad och hade vääääldigt kul idag, speciellt på sista lektionerna med Annie och Bögiz, åh, mums. Vi skrattade ihjäl oss åt mamma mysgrejer. Jaja, nu sitter jag här med mitt lilla fika och ska se på något program.... Puss <3

     jag idag, puss <3

Av Ulrika - 13 oktober 2011 15:13

Hej! Idag har jag haft på mig för trånga och för tighta byxor, det är jobbigt. Eftersom det var kallt och är nu, förutom i solen som var framme idag! :), så valde jag att mysa ner mig i dock fula och sliskiga men varma myskläder. Hade då inte behövts för vi satt ute mycket idag så det bliv grymt varmt. Dagen har varit väldigt skön oså, gjorde väldigt god mat (enligt mig) i hemkunskapen idag, sedan skippade vi matten och hade kul ist, franska var helvetet, och en lugn no lektion. Nu gick jag hem med Good Life i mina öron och bara log över massa saker, i solen, stötte på fina kossor som gjorde mig glad, för dom e söta. :) Det är månadens låt just nu. Nu sitter jag då hemma och har tagit bort mitt smink och bytt till mjukisbyxor osv. Ska städa upp lite i köket, ta något att äta och försöka slappna av lite med något utav mina 20 program jag gillar, vad ska jag välja tro? :)

Ha det fint,   wierd bild, det spökar på min toalett...

Ovido - Quiz & Flashcards