Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Ulrika - 2 oktober 2011 08:55

Jag gillar inte detta, denna slags uppdelning, varför kan vi inte bara försöka leva ihop? Vi är vänner, vi gillar varandra men ändå blir det såhär. Vill du inte vara min vän länge, varför pratar du inte med mig när jag måste prata med dig?

Nu ska jag kolla recept till efterrätten idag, vi ska äta älg som vi har fått hem, gott! :) Sen måste jag ta mig upp ur sängen och göra mig iordning för Jakob & Moa ska hämta mig... Jag kommer sakna Fika och Felicia, min älsklingar! Eftersom vi inte åkte in till Göteborg igår så fick jag inte sagt hejdå till dem, hur ska jag klara mig hela veckan?

Jag är inte van med det, det är utanför mina rutiner. Puss på er min vänner, jag kommer sakna er. Men ni får ha det så sjukt kul, släppa loss och bara ha det så gött!

Ny vaken tjej...

 

Ovido - Quiz & Flashcards