Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Ulrika - 18 juli 2012 19:26

åh jag är så sur och trött på allting. jag har inget självförtroende och går bara runt och tänker på min vikt hela tiden. jag orkar inte med det längre, det tar så sjukt mycket tid av mitt liv och min vardag - jag tror jag går och dränker mig själv. har suttit inne hela dagen trots att det var fint väder, ätit glass och äcklat mig över min kropp. jag går runt och surar och fortfarande tycker att jag är tjock, är hugrig men vill inte ha mat mer. jag tror jag går och svälter mig själv. jag lipar över allt. orkar inte med kärleken längre. jag skiter i allt. varför ska jag gå och ödla tid på någon som inte ens kan prata med dig, som gillar någon annan? Det är så himla stört så jag tänker lägga ner och gå vidare. hur man nu gör det när man fortfarande gillar personen. ahop, ner i kärlekssvackan, kuuuuuuuuul! Jag är så fet, jag är så trött, lipar hela tiden, är så ensam, är så tjock, har ingen pli, är inte familjens duktiga rediga flicka längre, hjälper inte till med något, tar på min andras problem, har mina egna problem, sover förlänge, orkar inte jobba mer. fuck jobbet, nej, ska jobba imorgon,    min felicia är borta från mig. Snälla vad ska jag ta mig till, jag får verkligen panik, jag tror jag går och hänger mig själv.

Av Ulrika - 18 juli 2012 19:11

Någon böjde till docken i min musikspelare igår så nu fungerar den inte som den ska! Inte på humör ?

Av Ulrika - 18 juli 2012 00:16

Idag efter tre månader, fast de sa att det bara skulle ta tre veckor så kom bloggplatsen-appen. Testat lite, bild ifrån ikväll!

Ovido - Quiz & Flashcards