Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Ulrika - 14 juli 2012 21:30

                                                         

Otroligt snygg! Inspirerar mig något enormt med hennes snygga kropp, hår och stil.

Av Ulrika - 14 juli 2012 19:01

Inte för att min blogg är så stor eller för att det är många som läser den. Jag bryr mig inte direkt om hur många som läser eller hur jag uppdaterar. Ibland lägger jag lite mer tid på den ibland mindre, klart att det är kul om folk läser den men jag har den mest för att skriva av mig och ha något att gå lite efter varje dag! Tänkte bara säga att det är okej och hade varit lite kul om ni med namn eller anynomt frågar mig om vad som helst, så svarar jag på det. LOL va långt det blev, men då vet ni det, har inge roligt i mitt liv just nu. puss hej

     

Bjuder på en bild tagen för typ ett år sedan! Dagen efter att jag kom hem ifrån Matla. <3

JAG SER HELT STÖRD UT 

Av Ulrika - 14 juli 2012 12:30

Ätit frukost och kollat bloggar. Nu ska byta om till jobbarkläder och dra mig vidare till Kafét. Jobbar med Anneli idag, härligt! Så vi stänger ihop i eftermiddag. Efter jobbet hade jag tänkt att träna men måste nog följa med till Morfar. Ni får ha det så bra, jag uppdaterar kanske ikväll med lite grejer. puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards