Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Ulrika - 17 januari 2011 18:35

Hej! Nu är jag hemma, lite senare idag. Jag har varit i Kungälv på Oasen och badat i vadhusen med Elisabet och Mamma. Det var jätteskönt & kul! Det var så länge sen man var i vattnet, det var underbart verkligen! Att bara simma lungt och vara under vattnet utan allt prat, åååå! Det skall göras om nästa vecka om man inte menstrationen är igång då, vilket jag tror att den är, haha. Men aa, dagen har varit jättebra, det var sådär kul och mysigt i skolan idag. Hoppas veckan blir bra! 

Jag startar ju min nyttighetsvecka nu, med mina kompisar!

Jag var sååå nära att ta en godis förut, men jag tänkte vill jag ha det här? JAAA!

Men du skall inte! Nää, du har rätt! Plopp med den ner i påsen igen, haha... Ååååå, vad lollig jag är! Rädda mig från mitt cepe jag! BLÖÖÖÖÖÖÖ. Men nu skall jag göra franska oså :) Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards