Alla inlägg den 4 januari 2011

-

Av Ulrika - 4 januari 2011 11:17

Jag kan inte sluta tänka på dig. Jag drömmer om dig och det är underbart.

Men det kommer aldrig att bli du och jag. Det är bara att inse.

Första gången jag såg dig smälte jag, jag kunde inte sluta titta på dig.

Du är så fin.

Nästa gång jag träffade dig sa vi inte ens hej. Du ville ha kontakt , du följde efter mig men jag iggade dig. Det ångrar jag så mycket.

Jag hoppas att det blir vi någon dag, det drömmer jag om varenda dag. 

Av Ulrika - 4 januari 2011 10:53

Hej på er ! Jag vaknade klockan 10.00 idag. Då hoppade jag in i duschen & nu sitter jag här och hungrar. Det blir ett kort inlägg nu. Nu skall jag hämta hammare och tummstock till min tavla. Jag orkade inte sätta upp den igår. Utan jag skall göra det nu med lite go' musik tilll ! Sedan skall jag äta. Och då kommer Jakob och hämtar mig och Elisabet för att vi skall hänga med honom till hans lägenhet och så skall vi mysa , prata och  fika nybakt å dricka te. Puss så länge   

Av Ulrika - 4 januari 2011 00:33

Hej på er. Nu sitter jag här i min fotölj i mitt rum framför datorn , trött och hungrig.

Idag var jag ju hos Morfar och Inga och hjälpte dom, det gick jätte bra ! Jag fick 500 kr i min hand för det. Det är värsta värt i think ! ;) Nu har jag lagt in nya kakor i ugnarna och nu skall jag sätta upp min tavla. Innan jag väcker hela huset med mitt bankande. Så tack för idag slut för idag, kram på er!      

Ovido - Quiz & Flashcards