Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Ulrika - 5 januari 2011 14:10

Datafri dag idag. Puss på er!    <3

Titta vad det snöar asså! Jag ÄLSKAR att det aldrig slutar.Mmmmmm <3

Av Ulrika - 5 januari 2011 12:36

Jag ÄLSKAR Leila Lindholm ! Hon är BÄST! Hennes bakverk är gudomliga! JAG ÄR GALEN I ATT BAKA! <3


Någon som vill träffas någon dag och baka mycket gott i mängder? :D 

Av Ulrika - 5 januari 2011 01:15

Hej! Jag och Elisabet hängde med Jakob till Kungälv tidigare idag. Vi släppte av Ellie för hon skulle leta praktikplats inför våren. Då åkte vi till Maxi för att handla lite. 

Sedan bar det av till hans lägenhet där vi satte igång med att skala räkor och göra majonäs. Mmmm, god räkmacka med äkta goda grejer! ;) Sedan satte vi oss och spelade geni, det gick bra, jag vann! Jag är ett Geni! Mohhahha. Nu sitter jag och skypar med Fika, vi tar lite kort och sådant. Men nu skall vi tävla i Red Ball. Så så länge ska jag ladda upp lite oredigerade lolliga men smaskiga bilder på smooooothies. 

          Puss!    


Ovido - Quiz & Flashcards